LUAVI header ad

Ασκήσεις για γραμμωμένους κάτω εγκάρσιους κοιλιακούς

Η Μάντη Περσάκη επιστρέφει με νέο Blog και μας δείχνει πώς να κάνουμε ασκήσεις για γραμμωμένους και κάτω εγκάρσιους κοιλιακούς
Ασκήσεις για γραμμωμένους κάτω εγκάρσιους κοιλιακούς

Όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία, χέρια δίπλα στον κορμό, πόδια πατάνε κάτω λυγισμένα, ανεβάζω κατεβάζω τα πόδια εναλλάξ με τεντωμένες μύτες ποδιών χωρίς να ακουμπάνε στο έδαφος για 1΄

Χέρια δίπλα στον κορμό, πόδια λυγισμένα , μύτες ποδιών τεντωμένες, ανεβάζω κατεβάζω τα πόδια χωρίς να ακουμπάνε στο έδαφος για 1΄

Πόδια τεντωμένα και ενωμένα, μύτες ποδιών τεντωμένες, κατεβάζουμε και ανεβάζουμε για 1΄ χωρίς να ακουμπάνε τα πόδια στο έδαφος.

Πόδι ψηλά ενωμένα και τεντωμένα λυγίζουμε ενώνοντας πέλματα και τεντώνουμε για 1΄

Διατύνουμε τον κορμό μας με τεντωμένα χέρια μέχρι το σημείο που δεν πονάμε για 30¨

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο