LUAVI header ad

Ασκήσεις για γυμνασμένη πλάτη και χέρια με την βοήθεια ενός λάστιχου

Η Μαντώ Περσάκη επιστρέφει με νέο blog και μας δείχνει πώς να κάνουμε ασκήσεις για γυμνασμένη πλάτη και χέρια με τη βοήθεια ενός λάστιχου.
Ασκήσεις για γυμνασμένη πλάτη και χέρια με την βοήθεια ενός λάστιχου

Οκλαδόν , κορμός σταθερός, ίσια πλάτη, τεντώνουμε το λάστιχο και επανερχόμαστε στην αρχική θέση . Επαναλαμβάνουμε για 1΄

Ίσια πλάτη, το ένα χέρι λυγισμένο δεν  ξεκολλάει από το κεφάλι,  το άλλο κάτω τεντωμένο, λυγίζουμε και τεντώνουμε το πάνω χέρι για 1΄στην κάθε πλευρά.

Κορμός σταθερός , πόδια τεντωμένα, μύτες ποδιών προς τα μέσα, τεντώνουμε το  λάστιχο λυγίζοντας τα χέρια και επανερχόμαστε στην αρχική θέση. Επαναλαμβάνουμε 1΄

Οκλαδόν ίσια πλάτη, χέρια πίσω με λάστιχο τεντωμένο , φέρνουμε τα χέρια μπροστά και πάλι πίσω για 1΄

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο