LUAVI header ad

Ασκήσεις για γυμνασμένους κοιλιακούς και προσαγωγούς με μπάλα pilates

Η Μάντυ Περσάκη μας προετοιμάζει ενόψει καλοκαιριού με ασκήσεις για γυμνασμένους κοιλιακούς και προσαγωγούς με μπάλα pilates.
Ασκήσεις για γυμνασμένους κοιλιακούς και προσαγωγούς με μπάλα pilates

Ξαπλώνουμε στην μπάλα, πόδια πατάνε στο έδαφος, χέρια στον αυχένα, όλη η δύναμη στο κέντρο, σηκώνουμε τον κορμό και επανερχόμαστε στην αρχική θέση για 1΄

Ώμοι  και κεφάλι ακουμπάνε στην μπάλα, πόδια στο έδαφος, παλάμες  κάτω , ανεβάζουμε και κατεβάζουμε την λεκάνη για 1΄

Στηριζόμαστε στον αγκώνα, το άλλο χέρι τεντωμένο, μπάλα ανάμεσα στα πέλματα , πόδια λυγισμένα, τεντώνουμε τα πόδια  και λυγίζουμε προσπαθώντας να μην μας πέσει η μπάλα. 1΄ στην κάθε πλευρά.

Μπάλα ανάμεσα στα γόνατα, κορμός σταθερός ίσια πλάτη, πιέζουμε την μπάλα για 1΄

Το ένα πόδι λυγισμένο εσωτερικά , το άλλο  τεντωμένο πάνω στην μπάλα , μύτες ποδιού τεντωμένες, ρίχνουμε μπροστά τον κορμό μέχρι το σημείο που δεν πονάμε για 30 ¨ στην κάθε πλευρά.

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Bicos
Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο