LUAVI header ad

Ασκήσεις για πλάγιους κοιλιακούς

Η Μάντη Περσάκη μας γυμνάζει ενόψει Χριστουγέννων και μας δείχνει πώς να κάνουμε ασκήσεις για πλάγιους κοιλιακούς.
Ασκήσεις για πλάγιους κοιλιακούς

Ίσια πλάτη χέρια πίσω από το κεφάλι κάμπτουμε τον κορμό 1΄ στην κάθε πλευρά

Το κάτω πόδι λυγισμένο, το άλλο τεντωμένο με μύτες ποδιού τεντωμένες ανεβάζουμε κορμό παράλληλα με το πόδι και το χέρι. 1΄ στην κάθε πλευρά

Πόδια λυγισμένα και ενωμένα, το ένα χέρι στον αυχένα, κάμπτουμε τον κορμό για 1΄ στην κάθε  πλευρά

Πόδια λυγισμένα στο πλάι, χέρια στον αυχένα, ανεβάζουμε κατεβάζουμε τον κορμό για 1΄στην κάθε πλευρά

Το κάτω πόδι λυγισμένο, το άλλο ψηλά , χέρι στον αυχένα, ενώνουμε αγκώνα γόνατο για 1΄στην κάθε πλευρά

Πόδια λυγισμένα, το πάνω μπροστά, χέρι στον αυχένα, φέρνουμε το πάνω πόδι πίσω κα επανερχόμαστε στην αρχική θέση. 1΄ στην κάθε πλευρά

Διάταση (άνοιγμα)

Διατύνουμε 30¨ στην κάθε πλευρά

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο