Avance header ad

Διατατικές πριν και μετά την προπόνηση

Η Μάντυ Περσάκη παρουσιάζει μέσω της στήλης της στο basketblog.gr ασκήσεις διάτασης για πριν και μετά την προπόνηση.
Διατατικές πριν και μετά την προπόνηση

Μένουμε 10" με 30" στην κάθε διάταση

Διάταση οπίσθιων μηριαίων. Το ένα πόδι λυγισμένο εσωτερικά, το άλλο τεντωμένο στο πλάι και τραβάω μύτες ποδιού. Επαναλαμβάνω το ίδιο και στην άλλη πλευρά.

Το ένα πόδι λυγισμένο στο πλάι και το άλλο τεντωμένο, ρίχνουμε τον κορμό μπροστά όσο μπορούμε. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και απο την άλλη πλευρά.

 

Πλάτη ίσια, πέλματα ενωμένα και ρίχνουμε τον κορμό μπροστά, πιέζοντας τα γόνατα προς τα κάτω.

Στηριζόμαστε στον αγκώνα, το κάτω πόδι τεντωμένο, διατύνουμε το άλλο πόδι προς τον κορμό μέχρι το σημείο που δεν πονάμε. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και απο την άλλη πλευρά.

Στηριζόμαστε στις παλάμες , το ένα πόδι πίσω τεντωμένο, το άλλο λυγισμένο και πιέζουμε με τον αγκώνα προς τα έξω. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και απο την άλλη πλευρά.

 

Το ένα πόδι μπροστά λυγισμένο και διατύνουμε το πίσω τεντωμένο . Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και απο την άλλη πλευρά.

 

Ισορροπούμε στο ένα πόδι  και πιέζουμε το άλλο πόδι προς τον κορμό με αντίθετο χέρι. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και απο την άλλη πλευρά.

 

Ισορροπούμε στο τεντωμένο πόδι και τραβάμε απο τις μύτες του ποδιού  το άλλο , ρίχνοντας τον κορμό ελαφρώς μπροστά.
Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και απο την άλλη πλευρά.

 

 

 

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Bicos
Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο