Fridays

Τα παραδείγματα

Του Νίκου Σπανού 19/01/2011 Αφού ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου τα χρόνια πολλά στο site το οποίο αισίως έκλεισε τα 4 χρόνια λειτουργίας του και από ότι φαίνεται έχει σκοπό...
Τα παραδείγματα
Του Νίκου Σπανού
19/01/2011

Αφού ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου τα χρόνια πολλά στο site το οποίο αισίως έκλεισε τα 4 χρόνια λειτουργίας του και από ότι φαίνεται έχει σκοπό να τα πολλαπλασιάσει, θα αναφερθώ σε άλλο ένα θέμα που άπτεται του τομέα μάρκετινγκ στο μπάσκετ.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να εξηγήσω αυτά που τόσο καιρό γράφω είναι με παραδείγματα. Τα παραδείγματα μπορεί να είναι υποθετικά (τι θα μπορούσε να γίνει) ή πραγματικά (τι έγινε από κάποιους). Στο προηγούμενο άρθρο έγραψα μερικούς απλούς τρόπους προώθησης του αγώνα Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού ενώ σε παλιότερο είχα αναφερθεί στο σποτ που είχε βγάλει η acb για να διαφημίσει το ντέρμπι Ρεάλ - Μπαρτσελόνα.

Αυτή τη φορά θα έρθει η Maccabi να με επιβεβαιώσει και να δείξει πόσα πολλά πράγματα μπορεί αν γίνουν για την προώθηση του μπάσκετ.  Όποιος πάει στο http://www.maccabi.co.il/Default.asp?language=english θα δεί στην σελίδα ένα τρομερό σποτάκι με τίτλο "Promo Euroleague Top 16".

Δεν θέλω να το περιγράψω γιατί αξίζει τον κόπο να το δείτε, αλλά πρέπει να σχολιάσω το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Αυτό λοιπόν αποτελεί άλλο ένα παράδειγμα ότι δεν χρειάζονται πάντα πολλά χρήματα προκειμένου να γίνουν κάποιες απλές ενέργειες προώθησης του μπάσκετ στην Ελλάδα. Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα γιατί στην χώρα μας δεν ενδιαφέρεται κανείς για την προβολή του αθλήματός μας.   

Όταν βλέπουμε ολόκληρη Mαccabi που έχει κάνει sold out με διαρκείας το γήπεδο της προ πολλού, που είναι η ομάδα του λαού πραγματικά,  που αποτελεί το πιο σημαντικό αθλητικό οργανισμό στο Ισραήλ, να βρίσκει τρόπους και να προωθεί συνέχεια το άθλημα, αναρωτιέμαι στην Ελλάδα με τι σκεπτικό κινούμαστε.    

Μήπως τελικά δεν ενδιαφέρεται κανείς; Διότι αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι υπάρχει σαφής προοπτική το άθλημά μας να ανέβει σε δημοτικότητα και να φτάσει στα επίπεδα που όλοι θέλουμε απλά ή κανείς δεν νοιάζεται ή κανείς δεν γνωρίζει πώς να το κάνει. 

Βέβαια, το καλοκαίρι θα απαιτούμε από την τηλεόραση και τον ΟΠΑΠ να δώσουν περισσότερα χρήματα στο μπάσκετ χωρίς όμως να είμαστε σε θέση να αιτιολογήσουμε για ποιόν λόγο τα αξίζουμε, χωρίς να τους προσφέρουμε κάποια ανταποδοτικότητα χωρίς να γνωρίζουμε ούτε εμείς οι ίδιοι τι ζητάμε.
Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Bicos
Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο