LUAVI header ad

Καινοτόμος ΕΣΑΚΕ

Του Νίκου Σπανού 15/04/2011 Ο ΕΣΑΚΕ αναζητά το "πρόσωπο" της καμπάνιας για τα playoffs, όπως έγινε γνωστό από τη σχετική ανακοίνωση της λίγκας.  Ευχάριστη νότα αποτελεί αυ
Καινοτόμος ΕΣΑΚΕ

Του Νίκου Σπανού
15/04/2011

Ο ΕΣΑΚΕ αναζητά το "πρόσωπο" της καμπάνιας για τα playoffs, όπως έγινε γνωστό από τη σχετική ανακοίνωση της λίγκας.  Ευχάριστη νότα αποτελεί αυτή η κίνηση, που δείχνει ότι η Ένωση προσπαθεί να καινοτομήσει, να προκαλέσει ενδιαφέρον και να κινηθεί σε ρυθμούς μάρκετινγκ ενόψει των φετινών πλέι οφ.

Μέσα από την συγκεκριμένη στήλη, έχω πολλές φορές επισημάνει τις παραλείψεις σε επίπεδο μάρκετινγκ του ελληνικού μπάσκετ και στο  ίδιο πνεύμα πρέπει όλοι να αναγνωρίζουμε τα θετικά στοιχεία στο επίπεδο αυτό.

Ως άνθρωπο του μάρκετινγκ, η κίνηση αυτή του ΕΣΑΚΕ με κάνει αρκετά πιο αισιόδοξο, ενώ ακόμα πιο ευχάριστο είναι ότι η σκέψη των ανθρώπων της Ένωσης προχώρησε και στο παραπάνω βήμα, αποφασίζοντας να χρησιμοποιήσει κάποιο/α (θα προτιμούσα πάνω από ένα) παιδιά για να φτιάξει μία ενδιαφέρουσα καμπάνια για τα ελληνικά πλέι οφ.

Φυσικά, εδώ πρέπει να επισημάνουμε ότι δεν συνεπάγεται πως μέσα από μία ωραία καμπάνια αυτομάτως τα φετινά ελληνικά πλέι οφ θα κερδίσουν μονάδες τηλεθέασης και θα έρθουν στο μπάσκετ χιλιάδες νέοι φίλαθλοι. Το μάρκετινγκ είναι μία διαδικασία, η οποία χτίζει πολύ σταθερά θεμέλια και έχει πάντα αποτελέσματα, μέσα όμως από μία συνεχή και μακροχρόνια διαδικασία. 

Η καμπάνια σίγουρα θα προκαλέσει το ενδιαφέρον του κόσμου και θα κάνει πιο γνωστό το γεγονός στην κοινή γνώμη (θα αυξήσει το awareness, δηλαδή) και θα μπει ένα λιθαράκι, που σίγουρα θα οδηγήσει στην καλύτερη αποδοχή του τηλεοπτικού προϊόντος, που λέγεται ελληνικό μπάσκετ.

Καινοτομεί, λοιπόν, ο ΕΣΑΚΕ και ελπίζω να δημιουργηθεί κάτι όμορφο, πάνω στο οποίο θα χτιστεί μετά μία συνεχής επικοινωνία του αθλήματος με την πλατιά μάζα.

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο