Advertisement
Fridays

Ασκήσεις ισορροπίας για όλο το σώμα

Σε όλες τις ασκήσεις προσπαθούμε να κοιτάμε σε ένα σταθερό σημείο ώστε να έχουμε καλύτερη ισορροπία
Ασκήσεις ισορροπίας για όλο το σώμα

 

ΑΣΚΗΣΗ 1

Θέση ισορροπίας, το ένα πόδι μπροστά τεντωμένο, λυγίζουμε τεντώνουμε για 1' στη κάθε πλευρά.

 

ΑΣΚΗΣΗ 2

Το ένα πόδι ελαφρώς λυγισμένο το άλλο πίσω τεντωμένο, λυγίζουμε τεντώνουμε πίσω για 1' στη κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 3

Πόδια λυγισμένα χέρια ανοιχτά στο πλάι στο ύψος των ώμων, κλείνουμε μπροστά και ανοίγουμε στο πλάι για 1΄

 

Διάταση

Αντίθετο χέρι πόδι, διατείνουμε για 30΄στη κάθε πλευρά

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Bicos
Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο