Ασκήσεις ισορροπίας για όλο το σώμα

Σε όλες τις ασκήσεις προσπαθούμε να κοιτάμε σε ένα σταθερό σημείο ώστε να έχουμε καλύτερη ισορροπία
Ασκήσεις ισορροπίας για όλο το σώμα

 

ΑΣΚΗΣΗ 1

Θέση ισορροπίας, το ένα πόδι μπροστά τεντωμένο, λυγίζουμε τεντώνουμε για 1' στη κάθε πλευρά.

 

ΑΣΚΗΣΗ 2

Το ένα πόδι ελαφρώς λυγισμένο το άλλο πίσω τεντωμένο, λυγίζουμε τεντώνουμε πίσω για 1' στη κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 3

Πόδια λυγισμένα χέρια ανοιχτά στο πλάι στο ύψος των ώμων, κλείνουμε μπροστά και ανοίγουμε στο πλάι για 1΄

 

Διάταση

Αντίθετο χέρι πόδι, διατείνουμε για 30΄στη κάθε πλευρά

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Bicos
Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο