LUAVI header ad

Είπε κανείς ότι δεν "πουλάει";

Του Φώτη Δουκάκη 10/09/2011 (16:17) Η εποχή που διανύουμε μας έχει συνηθίσει στις πτωτικές τάσεις (ψυχολογίας, μισθών κ.α) ενώ οι ανοδικές τάσεις έχουν να κάνουν με τις τιμέ
Είπε κανείς ότι δεν
Του Φώτη Δουκάκη
10/09/2011 (16:17)

Η εποχή που διανύουμε μας έχει συνηθίσει στις πτωτικές τάσεις (ψυχολογίας, μισθών κ.α) ενώ οι ανοδικές τάσεις έχουν να κάνουν με τις τιμές των αγαθών αλλά... και της πίεσης μας. Παρόλα αυτά, υπάρχει κάτι αγνό, κάτι που σαν λαός έχουμε αποδείξει ότι το αγαπάμε και το παρακολουθούμε στενά, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τις "μετοχές" του, ειδικά αν πρόκειται για την Εθνική ομάδα. Το μπάσκετ... Ποιος είπε ότι δεν "πουλάει";

Μόνο και μόνο που αρκετοί από εμάς, κάποιες στιγμές φόρτισης πήραμε την "πορτοκαλί θεά", δύο-τρεις φίλους (πολλοί πάνε και μόνοι τους) για σουτάκια και νιώσαμε το όμορφο συναίσθημα που μας δημιουργεί ο ήχος από το διχτάκι, σημαίνει ότι αυτό το άθλημα έχει μπολιάσει στο DNA μας, κάνοντας μας παράλληλα πολλές φορές να "προσηλυτίζουμε" κόσμο κοντά του.

Και αφού αγαπάμε να παίζουμε είναι επακόλουθο να λατρεύουμε και να το παρακολουθούμε σε πείσμα όσων υποστηρίζουν ότι το άθλημα δεν πουλάει.

Παρά το ότι η ΕΤ1 είναι κοντά στο κλείσιμο, κάτι που την ανάγκασε να στείλει ολιγομελή αποστολή (λείπουν σχολιαστές, ρεπορτάζ πάγκων κ.α), τα νούμερα που θα δούμε μαζί παρακάτω αποδεικνύουν την αγάπη μας για το μπάσκετ και την Εθνική. Στην πρεμιέρα του τουρνουά, παρά το... αντιεμπορικό όνομα του αντιπάλου μας (Βοσνία) και την ακόμα χειρότερη ώρα (18:00), τον αγώνα παρακολούθησαν περίπου 480.000 άνθρωποι, αριθμός που αντιστοιχεί σε 4.2% τηλεθέαση και τηλεμερίδιο 22%.

Στα ίδια επίπεδα κυμάνθηκε και το παιχνίδι με την Φινλανδία, ενώ το ποσοστό ανέβηκε στην ήττα της "γαλανόλευκης" από τα Σκόπια, καθώς έφτασε το 4.8% με τηλεμερίδιο 27.4%, κάτι που μεταφράζεται σε πάνω από 500χιλ. ανθρώπους. Παρά τη μεγάλη διαφορά δηλαδή που έχανε η Ελλάδα και έδειχνε ότι το παιχνίδι δεν γυρίζει στο τέλος, οι δέκτες έμειναν συντονισμένοι στις προσπάθειες του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος.

Το τηλεοπτικό κοινό της ανανεωμένης Εθνικής έδειξε την πίστη του και στα δύο επόμενα ματς (με Μαυροβούνιο και Κροατία) με τον αριθμό να μην πέφτει ποτέ κάτω από τις 550χιλ. ανθρώπων, ήτοι 4.9% τηλεθέαση με 26% τηλεμερίδιο. Στην πρεμιέρα της δεύτερης φάσης για την Ελλάδα, τότε που κατά πολλούς ξεκινάει η πραγματική διοργάνωση, οι Έλληνες φίλαθλοι έφτασαν σε ρεκόρ αγώνα Εθνικής για την διοργάνωση, καθώς 700χιλ άνθρωποι έβλεπαν την "γαλανόλευκη" να φτάνει στη μεγάλη νίκη απέναντι στη Σλοβενία και να σημειώνει τηλεθέαση 6.4%.

Ο αποψινός αγώνας με τη Ρωσία αναμένεται να δημιουργήσει νέο ρεκόρ, καθώς πέραν του ότι ο Κιριλένκο και η παρέα του αποτελούν τον πιο εμπορικό αντίπαλο μέχρι στιγμής στη διοργάνωση, έχει και κρίσιμο βαθμολογικό χαρακτήρα, καθώς με νίκη εξασφαλίζεται η είσοδος στα προημιτελικά.

Οι Έλληνες φίλαθλοι θα είναι και πάλι παρόντες στην άλλη άκρη του δέκτη, δείχνοντας για άλλη μια φορά την αγάπη τους για το άθλημα. Και ποιος ξέρει... Σε πείσμα όλων ότι το μπάσκετ δεν πουλάει, ίσως μετά βγούμε με τους φίλους μας για σουτάκια...
Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο