Trace N Chase (top)

Ασκήσεις για ένα γραμμωμένο σώμα

H Mάντη Περσάκη σας παρουσιάζει ασκήσεις, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ένα γραμμωμένο σώμα.
Ασκήσεις για ένα γραμμωμένο σώμα

Σε πλάγια θέση, τεντωμένο πόδι, ανεβάζουμε-κατεβάζουμε με μύτες ποδιού προς τα μέσα και χωρίς να ακουμπάει το πόδι στο έδαφος. Επαναλαμβάνουμε 1΄στην κάθε πλευρά.



Ενώνουμε αντίθετο αγκώνα-γόνατο για 1΄ στην κάθε πλευρά.





Γόνατα ανοιχτά, πέλματα ενωμένα, ανεβάζουμε τον κορμό και πέφτουμε μπροστά μέχρι το σημείο που μπορούμε. Επαναλαμβάνουμε για 1΄.





Το ένα πόδι σταθερό πάνω, τεντωμένο, το άλλο λυγισμένο, τεντώνουμε-ανοίγουμε στο πλάι. Επαναλαμβάνουμε για 1΄στην κάθε πλευρά.





Πόδια τεντωμένα, τα φέρνουμε προς τον κορμό, προσπαθώντας να πιάσουμε μύτες ποδιών. Επαναλαμβάνουμε για 1΄.





Διατείνουμε για 30’’ στην κάθε πλευρά.

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο