Trace N Chase (top)

Ασκήσεις για όλο το σώμα με μια μικρή μπάλα

H Mάντη Περσάκη σας παρουσιάζει ασκήσεις για όλο το σώμα με τη βοήθεια μιας μικρής μπάλας.
Ασκήσεις για όλο το σώμα με μια μικρή μπάλα

Στήριξη σε αγκώνα, τεντώνουμε-λυγίζουμε τα πόδια για 1' στην κάθε πλευρά.





Στήριξη στα ισχία, όλη η δύναμη στο κέντρο, περνάμε την μπάλα μία από το ένα μία από το άλλο πόδι για 1'.





Πέλματα ενωμένα, ανεβάζουμε-κατεβάζουμε χέρια, ίσια πλάτη. Επαναλαμβάνουμε για 1'.



Στήριξη στο πλάι, ανεβάζουμε και κατεβάζουμε το πάνω πόδι για 1' στην κάθε πλευρά.



ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο