Ασκήσεις για όλο το σώμα με ένα σχοινάκι

Η Μάντη Περσάκη και το Basketblog.gr σας παρουσιάζουν ασκήσεις για όλο το σώμα που μπορούμε να κάνουμε όλοι με ένα σχοινάκι.
Ασκήσεις για όλο το σώμα με ένα σχοινάκι

Ίσια πλάτη τεντώνουμε λυγίζουμε το ποδι για 1΄στην κάθε πλευρά.



Κορμός σταθερός πόδια λυγισμένα ανεβάζουμε χέρια και κατεβάζουμε για 1΄.





Στήριξη σε ισχύα φέρνουμε τα χέρια μπροστά και πάνω για 1΄.





Όλη η δύναμη στο κέντρο, τεντώνουμε λυγίζουμε τα πόδια για 1΄.





Διατύνουμε το πόδι προς τον κορμό μέχρι το σημείο που δεν πονάμε για 30¨ στην κάθε πλευρά.

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο