Trace N Chase (top)

Ασκήσεις για γραμμωμένα πόδια

Ασκήσεις για γραμμωμένα πόδια

 

  • Ισορροπώ στο ένα πόδι με τα χέρια ανοικτά και τεντωμένα στο ύψος των ώμων. Με την εκπνοή τεντώνω το πόδι στην ευθεία του γονάτου. Επαναλαμβάνω για 1’ σε κάθε πόδι.
    Επαναλαμβάνω 1' στο κάθε πόδι.

 

 

 

  • Κάθομαι σε πλάγια θέση σε αγκώνα, με τα πόδια λυγισμένα. Εκπνέοντας τεντώνω το πάνω πόδι στην ευθεία του γονάτου και εισπνέοντας λυγίζω ξανά.
    Επαναλαμβάνω για 1’.

 

 

 

  • Ξαπλώνω στο πλάι με το κάτω πόδι τεντωμένο και το άλλο πόδι να πατάει λυγισμένο πάνω απ’ το άλλο. Κατά την εκπνοή σηκώνω το τεντωμένο πόδι όσο περισσότερο μπορώ.
    Επαναλαμβάνω για 1'.

 

 

  • Σε εδραία θέση ανοίγω και τα δύο πόδια τεντωμένα σε έκταση με τα γόνατα να ακουμπάνε στο έδαφος. Με την εκπνοή αφήνω το σώμα μου να πέσει μπροστά με όσο το δυνατόν πιο ίσια πλάτη γίνεται.
    Επαναλαμβάνω για 1’.

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο