Διατατικές ασκήσεις για μπάσκετ (Part 2)

Η Μάντη Περσάκη μας δείχνει διατατικές ασκήσεις για μπάσκετ και για όλο το σώμα (Μέρος 2ο).
Διατατικές ασκήσεις για μπάσκετ (Part 2)

Προσπαθούμε να πιάσουμε μύτες ποδιού μέχρι το σημείο που δεν πονάμε για 30' 



Ρίχνουμε τον κορμό μπροστά στο ένα πόδι και κατεβαίνουμε όσο πιο κάτω μπορούμε για 30' στην κάθε πλευρά.



Φέρνουμε το γόνατο προς τον κορμό και πιέζουμε για 30' στην κάθε πλευρά.



Διατύνουμε το πόδι τεντωμένο για 30' στην κάθε πλευρά.



Kρατάμε το λυγισμένο πόδι μπροστά για 30' στην κάθε πλευρά.



Πέφτουμε πάνω στο λυγισμένο πόδι, μένουμε για 30' στην κάθε πλευρά.



Aνοίγουμε μέχρι το σημείο που δεν πονάμε και προσπαθούμε να πιάσουμε μύτες ποδιών για 30'.

Δείτε ΕΔΩ το πρώτο μέρος.

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο