LUAVI header ad

Διατατικές ασκήσεις για μπάσκετ

Η Μάντη Περσάκη μας δείχνει διατατικές ασκήσεις για μπάσκετ και για όλο το σώμα.
Διατατικές ασκήσεις για μπάσκετ



Το ένα πόδι εσωτερικά λυγισμένο, κάμπτουμε τον κορμό προσπαθώντας να φτάσουμε την μύτη του ποδιού. Μένουμε για 30΄’ στην κάθε πλευρά.



Σε πλάγια θέση πιέζουμε το γόνατο προς τον κορμό για 30’’ στην κάθε πλευρά.



Διατείνουμε το πόδι τεντωμένο προς τον κορμό για 30΄΄ στην κάθε πλευρά.



Tο ένα πόδι λυγισμένο πίσω το άλλο τεντωμένο, προσπαθούμε να φτάσουμε την μύτη του ποδιού , μένουμε για 30΄΄ στην κάθε πλευρά.





Eνωμένες φτέρνες, πιέζουμε γόνατα με τους αγκώνες για 30.



Διατείνουμε για 30¨ προσπαθώντας να ανοίξουμε μέχρι το σημείο που δεν πονάμε.

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο