LUAVI header ad

Διατατικές ασκήσεις για πόδια

Η Μάντη Περσάκη επιστρέφει δείχνοντας μας πώς να κάνουμε διατατικές ασκήσεις στα πόδια.
Διατατικές ασκήσεις για πόδια

Το ένα πόδι λυγισμένο εσωτερικά, το άλλο τεντωμένο, κάμπτουμε τον κορμό μπροστά μέχρι το σημείο που μπορούμε για 30" στην κάθε πλευρά.

Μένουμε στην ίδια θέση, κάμπτουμε τον κορμό στο πλάι προσπαθώντας να φτάσουμε την μύτη του ποδιού για 30" στην κάθε πλευρά.

Στήριξη σε αγκώνα , πιέζουμε το πόδι μας προς τον κορμό για 30" στην κάθε πλευρά.

Μένουμε στην ίδια θέση, με τεντωμένο το πάνω πόδι, μύτες ποδιού τεντωμένες και πιέζουμε το πόδι προς τον κορμό μέχρι το σημείο που δεν πονάμε για 30" στην κάθε πλευρά.

Άνοιγμα

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο