LUAVI header ad

Διατατικές ασκήσεις για πόνους στην μέση

Η Μάντη Περσάκη επιστρέφει με Χριστουγεννιάτικο Blog και μας δείχνει πώς να κάνουμε διατατικές ασκήσεις για πόνους στη μέση.
Διατατικές ασκήσεις για πόνους στην μέση

Σε τετραποδική θέση, κάνουμε καμπουρίτσα και λόρδωση για 30¨

Μένουμε στην ίδια θέση τεντώνουμε αντίθετο χέρι πόδι για 1΄ στην κάθε πλευρά

Χέρια ανοιχτά στο πλάι, ρίχνουμε τα πόδια μας στο πλάι εναλλάξ για 1΄

Διατείνουμε  με αντίθετο χέρι γόνατο πιέζοντας το προς τα κάτω για 1΄ στην κάθε πλευρά

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο