LUAVI header ad

Ευκαρπία: «Φάκελος» φαγητό και καραντίνα, τι πρέπει και τι όχι (pic)

Ο Π.Σ. Ευκαρπίας και η Σύμβουλος Διατροφής-Διαιτολογίας του, Έρη Μοχτσόγλου, συμβουλεύουν αθλητές και απλό κόσμο τι θα πρέπει να προσέξει στην διατροφή του την περίοδο της καραντίνας.
Ευκαρπία: «Φάκελος» φαγητό και καραντίνα, τι πρέπει και τι όχι (pic)

Αναλυτικά η ενημέρωση του συλλόγου της Β' Εθνικής:

«ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ.

Κανείς δεν μπορεί να αντικρούσει την άποψη ότι η περίοδος που διανύουμε είναι ιδιαίτερα σημαντική και δύσκολη λόγω της κατάστασης που βιώνουμε τις τελευταίες ημέρες με τον ιό COVID-19. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό να προσέχουμε την σωματική και προσωπική μας υγιεινή. Πρέπει να δώσουμε βάση στα τρόφιμα τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες ώστε να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Αρχικά θα πρέπει να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας τα φρούτα και τα λαχανικά, καθώς περιέχουν αρκετές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Μία από τις βιταμίνες που βοηθούν στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού είναι η βιταμίνη C, η οποία κυριαρχεί στα φρούτα και στα λαχανικά καθώς την βρίσκουμε σε πολλά από αυτά (πχ πορτοκάλια, ακτινίδια , φράουλες , πιπεριές , ντομάτες , μπρόκολα κλπ). Μπορούμε να τα καταναλώσουμε σε διαφορετικές μορφές όπως πχ με ένα χυμό από συνδυασμό φρούτων ή ακόμα και λαχανικών (σπανάκι + αβοκάντο + μπανάνα), κάποια smoothies, και φυσικά σαλάτες. Συνίσταται να τα καταναλώνουμε σε καθημερινή βάση πχ 2-3 φρούτα ή 1-2 φυσικούς χυμούς και 1 σαλάτα την ημέρα.

Επιπλέον στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας θα πρέπει να προσθέσουμε και τα ψάρια στην διατροφή μας . Τα ψάρια περιέχουν υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη, ισάξια με αυτή του κρέατος, με μικρότερο όμως ποσοστό κορεσμένου λίπους. Κάποια από αυτά είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά όπως είναι τα λιπαρά ψάρια δηλαδή ο μπακαλιάρος, η σαρδέλα και ο σολομός τα οποία προστατεύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Τέλος θα ήταν ωφέλιμο να αυξήσουμε την κατανάλωση των οσπρίων καθώς περιέχουν πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθούν τον οργανισμό μας. Να σημειώσουμε ότι την περίοδο αυτή πρέπει οπωσδήποτε να πίνουμε αρκετό νερό (2 λίτρα την ημέρα) για την ενυδάτωση του οργανισμού.

Σύμβουλος Διατροφής - Διαιτολογίας και Επίσημη Συνεργάτιδα του Π.Σ. Ευκαρπίας

ΜΟΧΤΣΟΓΛΟΥ ΕΡΗ»

 

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο