Τα... πέντε πρέπει

Ο αθλητής χρειάζεται κάποιες βιταμίνες και συστατικά, προκειμένου να αναπληρώνει τη χαμένη ενέργεια και να "γεμίζει" τον οργανισμό του. Παρακάτω θα δείτε πέντε τρο
Τα... πέντε πρέπει

poulispanagiotopoulosΟ αθλητής χρειάζεται κάποιες βιταμίνες και συστατικά, προκειμένου να αναπληρώνει τη χαμένη ενέργεια και να "γεμίζει" τον οργανισμό του. Παρακάτω θα δείτε πέντε τροφές που πρέπει να λαμβάνουν όσοι κάνουν αθλητισμό και τα συστατικά τα οποία "κερδίζουν". Και βέβαια, δεν απευθυνόμαστε μόνο στους αθλούμενους, αλλά και στον καθένα ξεχωριστά, αφού η υγεία μας έχει άμεση συνάρτηση με τον τρόπο που τρεφόμαστε...

ΡΟΔΙ
Tο ρόδι έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση χάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε ανθοκυανίνες, πολυφαινόλες και τανίνες. Σύμφωνα με μετρήσεις ORAC (μέθοδος μέτρησης της αντιοξειδωτικής ποσότητας και δράσης τροφίμων) το ρόδι είναι ως και 3 φορές ισχυρότερο από το κόκκινο κρασί και το πράσινο τσάι!

ΚΑΡΟΤΟ
Τα καρότα περιέχουν σε μεγάλη ποσότητα βιταμίνη Α που βελτιώνουν την όραση, και σε συνδυασμό με τη βιταμίνη Ε ενισχύουν την υγεία της επιδερμίδας. Πολύ ευεργετικά, για τον οργανισμό, είναι τα μέταλλα που περιέχονται στο καρότο όπως το ασβέστιο, φώσφορο και μαγνήσιο που συμβάλλουν στην υγεία των οστών, δοντιών και μυών.

ΜΠΡΟΚΟΛΟ
Το μπρόκολο αποτελεί σημαντική πηγή βιταμίνης C, της οποίας η αντιοξειδωτική δράση συμβάλλει στην ισχυροποίηση της άμυνας του οργανισμού. Επιπλέον λόγω της περιεκτικότητάς του σε φυλλικό οξύ βοηθά στην αναγέννηση των ερυθρών αιμοσφαιρίων και γι’αυτό η έλλειψή του οδηγεί σε μακροκυτταρική αναιμία. Το μαγνήσιο που περιέχει συγκρατει το ασβέστιο που είναι πολύ οφέλιμο για τον οργανισμό. Τέλος πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχει αντικαρκινική δράση λόγω των ενζύμων που περιέχει.

ΣΠΑΝΑΚΙ
Αποτελεί σημαντική πηγή βιταμινών Κ, Α, C, Β2, Β6, φυλλικού οξέος, μαγγανίου, μαγνησίου, καλίου και φυτικών ινών. Με την κατανάλωσή του, προστατεύεται η καρδιά λόγω των αντοξειδωτικών που περιέχει, μειώνεται η αρτηριακή πίεση, μειώνεται ο κίνδυνος για καρκίνο στο παχύ έντερο, ενισχύεται η μνήμη και προστετεύεται η όραση.

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ
Πλούσια σε βιταμίνη C, κάτι που σημαίνει πως καταναλώνοντας καθημερινά πορτοκάλια,  προστατεύεσαι από τις χειμερινές ιώσεις ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα. Αγαπούν το χαμόγελο και την εμφάνισή σου, διατηρώντας υγιή ούλα και δέρμα και συμβάλλουν στην απορρόφηση σιδήρου.

Θα χαρούμε να απαντήσουμε στις απορίες σας...

CNPgreece@aol.com

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο