Τέσσερις ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε χωρίς εξοπλισμό όπου και αν βρισκόμαστε

Η Μάντη Περσάκη και το Basketblog.gr σας βοηθάει να γυμναστείτε παντού ακόμα και χωρίς εξοπλισμό.
Τέσσερις ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε χωρίς εξοπλισμό όπου και αν βρισκόμαστε

Τεντώνω και λυγίζω το πάνω πόδι, μύτες ποδιού τεντωμένες, επαναλαμβάνω 1΄στην κάθε πλευρά.





Ανεβάζω κατεβάζω το πάνω πόδι τεντωμένο μπροστά για 1΄ στην κάθε πλευρά.





Ανεβάζω κορμό με αντίθετο πόδι – χέρι για 1΄ στην κάθε πλευρά.





Το ένα πόδι λυγισμένο ψηλά, φτέρνα του άλλου ποδιού στο γόνατο και ανεβάζω κορμό για 1΄ στην κάθε πλευρά.





Φέρνω το πόδι τεντωμένο προς το κεφάλι μέχρι το σημείο που δεν πονάμε για 30¨ στην κάθε πλευρά.

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο