Το ελληνικό πρωτάθλημα -σε πείσμα όλων όσων προέβλεψαν, ως άλλες Κασσάνδρες την, καταστροφή του- είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΟ!
Πέντε παιχνίδια στην πρώτη αγωνιστική τέλειωσαν με τη διαφορά στο σουτ. Δύο ματς στις δύο πρώτες αγωνιστικές έφτασαν στα 50 λεπτά αγώνα (ήτοι χρειάστηκαν δύο παρατάσεις) για να ξεχωρίσει ο νικητής. Τρεις αναμετρήσεις στην τρίτη αγωνιστική κρίθηκαν στο… σουτ.

Σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παύει να είναι σύμπτωση. Το πρωτάθλημα είναι ανταγωνιστικό και αυτό το έχουν ανακαλύψει όλοι, εκτός από τους “υπεύθυνους” για τον καταρτισμό του προγράμματος των τηλεοπτικών μεταδόσεων.

Είναι -θαρρώ- εξαιρετικά επίπονη η προσπάθεια να ανακαλύπτεις αγώνες χωρίς ενδιαφέρον, τη στιγμή που στην πλειοψηφία των αναμετρήσεων οι συγκινήσεις είναι ιδιαιτέρως έντονες.

Βαρεθήκαμε να βλέπουμε τους δύο “αιώνιους“, λες και αυτοί είναι όλο το πρωτάθλημα. Βαρεθήκαμε να βλέπουμε ανούσια παιχνίδια, τη στιγμή που ήταν δεδομένο ότι το ματς της δεύτερης αγωνιστικής στην Πάτρα, ή το χθεσινή στην Καβάλα, θα είχαν αμφίρροπο αποτέλεσμα, αλλά και γεμάτες εξέδρες.

Ακόμα και στον ΕΣΑΚΕ (και προσωπικά στον Γιώργο Χαλβατζάκη) υπάρχει δυσφορία για την επιλογή των αγώνων. Δικαιολογία από την πλευρά της κρατικής τηλεόρασης είναι πως δεν υπήρχε συνεργείο κινητής μετάδοσης για την Καβάλα, λόγω των εορταστικών εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη. Δεκτή. Στην Πάτρα, γιατί δεν μπορούσε να πάει βαν;

Ο τρόπος που αντιμετωπίζει η ΕΡΤ το προϊόν, για το οποίο πλήρωσε αρκετά χρήματα, είναι απαξιωτικός. Όχι μόνο δεν δείχνει κανείς να το πιστεύει, αλλά καθημερινά δείχνουν πως απλά διεκπεραιώνουν μια υποχρέωση.

Η αλήθεια είναι πως το μπάσκετ μπορούσε να κερδίσει πολλά από διαφορετική επιλογή των μεταδόσεων και η κρατική τηλεόραση να διεκδικήσει πολύ μεγαλύτερη τηλεθέαση, αν δεν έδειχνε αγώνες χωρίς το παραμικρό ενδιαφέρον, αν δεν αντιμετώπιζαν οι έχοντες την ευθύνη με δημοσιοϋπαλληλική προσέγγιση το θέμα.

Είμαστε στην τρίτη αγωνιστική και με εξαίρεση το ντέρμπιαιωνίων” δεν έχουμε δει ένα ματς της προκοπής. Προφανώς το κάνουν για να μας σπάσουν τα νεύρα. Ή έχουν πρόθεση να κατεβάσουν την τηλεθέαση, για να μας πείσουν ότι το προϊόν (το έλεγαν τα παπαγαλάκια τους την περίοδο της κρίσης) δεν πουλάει.

Με αυτές τις επιλογές, ούτε το ΝΒΑ, ούτε το Τσάμπιονς Λιγκ, ούτε το “Σούπερμπολ” θα πουλούσαν…