Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος μάρκετινγκ μιας ομάδας; Να βρίσκει τρόπους να έρχεται πιο κοντά με τους φιλάθλους της αποδεικνύοντας πως οι σούπερ σταρ που διαθέτει είναι και… άνθρωποι. Κάτι αντίστοιχο έκαναν οι Μπόστον Σέλτικς, οι οποίοι φρόντισαν να στηρίξουν την προσπάθεια του ιδρύματος “The One Fund Boston“, το οποίο βοηθά οικονομικά τις οικογένειες που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα μετά την βομβιστική επίθεση στο Μαραθώνιο της Βοστώνης.

Πιο συγκεκριμένα, ο πάουερ φόργουορντ των “Κελτών“, Τζάρεντ Σάλιντζερ, πούλησε για μία μέρα τα… διάσημα (στην Αμερική) Doritos Locos Tacos, με τα έσοδα από τις πωλήσεις να προσφέρονται στο “The One Fund Boston“.

Οι Αμερικανοί δείχνουν (και πάλι) τον δρόμο