Πριν λίγο καιρό, τα λέγαμε πάλι για το κομμάτι του πως κάνουμε μια Συνέντευξη Τύπου. Στο Final 4 των γυναικών, είδαμε όλο το κόσμο πάνω σε μια Συνέντευξη Τύπου δέκα (10) άτομα ο ένας δίπλα στον άλλο!

Θεωρώ ότι δεν δείχνεις σεβασμό για το ίδιο το άθλημα με αυτήν την αντιμετώπιση.

 

 

Δεν θα μιλήσω για τα social media, για τυχόν ερωτήσεις από το κοινό, για νέες ιδέες και πρωτοποριακές κινήσεις.
Θα μιλήσω για τα απλά και θα παραθέσω την εικόνα του γηπέδου.

 

 

Δηλαδή, αγαπημένη ΕΟΚ, δεν μπορούσατε να προσκαλέσετε όλα τα σωματεία μπάσκετ γυναικών, κορασίδων κτλ στο γήπεδο;
Δεν μπορούσατε να ζητήσετε από τους χορηγούς να μοιράσουν τα εισιτήρια αυτά δωρεάν σε μικρά παιδιά και να μπούνε όλα τους στο γήπεδο;
Δεν μπορούσαμε έστω μια μέρα να γεμίσουμε το γήπεδο ;
Δεν θα σχολιάσουμε καν ότι η ίδια η πόλη των Χανίων είχε και άλλες εκδηλώσεις παράλληλα με το Final 4, οι οποίες δεν μπόρεσαν να ενταχθούν όλες σε μια μεγάλη γιορτή αλλά λειτούργησαν ξεχωριστά.

Για παρουσίαση και μάρκετινγκ θα το αφήνουμε εδώ…
Μια ιδέα -έτσι, να βοηθήσουμε και εμείς- αν δεν υπάρχει χορηγός μια εταιρεία με νερό (κάτι που βρίσκω δύσκολο να χτυπήσαμε πχ την πόρτα του ZAROS για το Final 4 μόνο και να μην την βρήκαμε ανοικτή), τότε η λύση είναι να βάλουμε μόνοι μας ετικέτες με κάποιον χορηγό μας στα μπουκαλάκια ή το σήμα του Final 4 ή της ΕΟΚ ή ό, τι άλλο συναφές θέλουμε.
Είναι προτιμότερο από το να έχουμε κενά μπουκάλια μπροστά στις κάμερες…

 

 

Το ζήτημα branding πάνω στο τραπέζι ώστε να μην φαίνονται καλώδια και εν γένει τηλεοπτικοί εξοπλισμοί το αφήνουμε.

Πάμε τώρα στο μεγάλο πρωτάθλημα του ΕΣΑΚΕ.
Εδώ δεν έχουμε προσκλήσεις ενδιαφέροντος όπως κάνει η ΕΟΚ -η οποία απλά σε καλεί με πρόσκληση, παρουσιάζεις και μετά δεν ενημερώνει ποτέ για το τι κάνει- αλλά αναθέσεις χωρίς καν πρόσκληση ενδιαφέροντος.

Με λίγα λόγια, τα απλά και λογικά δεν μπορούνε να συμβούν στην Ελλάδα.
Πρόσκληση, κατάθεση, αξιολόγηση και απόφαση.
Με όποιο ή όποια κριτήρια υπάρχουνε από πλευράς Ομοσπονδίας ή Ένωσης.

Πείτε μου, στον ΕΣΑΚΕ ή Basket League ποια εταιρεία επιλέξατε από τις τόσες που ασχολούνται με το Sports Μarketing και με το μπάσκετ (Progame, Upgr 8 κτλ);

Μιλάω για Sports Μarketing. Αν θέλετε πχ μια καλή εταιρεία στο Digital Marketing, η Magic Bus -που τρέχει τα social media του Ποδηλατικού Γύρου της Ελλάδος και του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις είναι μια καλή επιλογή. Υπάρχουν και άλλες εταιρείες στο Digital αν δεν θέλετε αυτήν την επιλογή.

Γιατί, ξέρετε, Πανεπιστήμια και Κολέγια διαθέτουν πάρα πολλά τμήματα και παιδιά που σπουδάζουν Sports Μarketing. Επομένως αυτά τα παιδιά ποιοι θα τα απορροφήσουν;
Αλλιώς θα έχουμε παραδείγματα όπως προχθές (11/4) στο ντέρμπι, με όλα τα αυτοκόλλητα να κοιτάνε την κάμερα και αυτό της Adidas προς την φυσούνα.

 

 

 

Προσπαθήστε λίγο για να γίνουμε όλοι έστω και ελάχιστα καλύτεροι και να κάνουμε καλύτερο το άθλημά μας. Προσπαθήστε να έρθετε κοντά στους νέους, προσπαθήστε να εκπαιδευτείτε.

Διεθνές συνέδριο Sports Management με 600 και πλέον συμμετέχοντες, 40 ομιλητές από όλο το κόσμο και από το μπάσκετ δεν υπήρχαν στελέχη από ομάδες πλην 2 ομάδων Basket League, κάποιων μικρών σωματείων στην Α2 (ούτε 2-3) και ελάχιστων ατόμων από την Ομοσπονδία και κανενός από τον ΕΣΑΚΕ.
Θεματολογία από E-sports μέχρι fan tokes και ευρωπαϊκό μπάσκετ καθώς και διεθνές. Τόσο αδιάφορο είναι το τι γίνεται γύρω μας σε ένα χώρο που ασχολούμαστε και θέλουμε να προοδεύσουμε;

Επειδή ποτέ δεν είναι αργά, θα κλείσω με την περσινή ομιλία του κόουτς Rick Pitino που είπε ότι «σταματάς να ηγείσαι όταν σταματάς να μαθαίνεις»