Είναι δεδομένο ότι η χρονιά δεν έχει ξεκινήσει καλά για την Ομοσπονδία μπάσκετ. Οι σκέψεις για αναβολή του Κυπέλλου που σε όλη την Ευρώπη θα γίνει σχεδόν στις ίδιες ημερομηνίες, δίνει άπλετη τροφή για αρνητικά σχόλια.
Οι σκέψεις διατυπώνονται όπως συμβαίνει συχνά πυκνά τον τελευταίο καιρό σε διάφορα σάιτ από δημοσιογράφους, που καλά κάνουν και αρθρογραφούν για τις πληροφορίες που τους δίνονται.

Λέξεις όπως γιορτή, διασκέδαση, γεμάτα γήπεδα είναι ούτως ή άλλως δύσκολες λέξεις για πολλά αθλήματα στην Ελλάδα εδώ και μήνες. Επομένως το οικονομικό είναι το ζήτημα και όχι οι φίλαθλοι.

Αν δεν είναι το οικονομικό και είναι το καλό των ομάδων τότε πρέπει να μείνει όπως είναι το πρόγραμμα και να μην αναστατωθεί το ήδη δύσκολο αγωνιστικό κομμάτι των ομάδων του F4 (ΑΕΚ, ΟΣΠΦ, ΠΑΟ και ΠΑΟΚ ή Προμηθέας).
Αν δεν είναι το οικονομικό και είναι το καλό των φιλάθλων, τότε μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα εξαιρετικό τηλεοπτικό προϊόν με καλή εικόνα (και όχι ότι βλέπουμε ποιοτικά σήμερα στην ΕΡΤ) .

Αν πούμε ότι θέλουμε φιλάθλους στο γήπεδο, θα απαντήσω ότι η κουλτούρα μας στην Ελλάδα δεν επιτρέπει κόσμο με μάσκες όπως στην Γαλλία που έγινε το καλύτερο Ευρωπαϊκό All Star Game για άλλη μια φορά την περίοδο των Χριστουγέννων ή αν σήμερα επιτρέπουν 1000 άτομα σε γήπεδο πχ 60.000 όπως το ΟΑΚΑ, τότε τι μας κάνει να νομίζουμε ότι θα αλλάξουνε γνώμη σε 3 μήνες;

Επομένως μάλλον είναι καλύτερο να γίνει με ελάχιστο κόσμο ή καθόλου.

 

 

 

Αν είναι όμως το οικονομικό το πρόβλημα, τότε σημαίνει ότι το μάρκετινγκ έχει μείνει πίσω και δεν δουλεύει. Εκτός από την ανανέωση με την ΕΚΟ, αν όντως έγινε, δεν υπάρχει φως στον ορίζοντα. Οι εταιρείες με τις ηλεκτρονικές πινακίδες TAF και Promosport συνεχίζουν να συνεργάζονται και να παίρνουν δουλειές σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ και φυσικά καλά κάνουν ενώ η ομοσπονδία μπάσκετ προσπαθεί να βρει χορηγίες για να επιβιώσει.
Από την άλλη η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία πουλάει εμπορικά και τηλεοπτικά δικαιώματα πακέτο για δικούς της λόγους.

Αναμφισβήτητα χρειάζεται χρόνο για να αναδιοργανωθεί και να στηθεί σωστά σε ένα μεγάλο οργανισμό, ωστόσο μάρκετινγκ είναι και άλλα πράγματα και στο χορηγικό κομμάτι αν μπορείς ελιχθείς μπορεί να αποδειχθεί στην αρχή πολύ προσοδοφόρο. Αν τώρα κάνεις προκηρύξεις για τα μάτια του κόσμου, ναι μεν είναι σε σωστή κατεύθυνση δεν είναι ούτε ο καλύτερος τρόπος αλλά ούτε και ο πιο σωστός.

Οι συζητήσεις για ιντερνετικό ραδιόφωνο, και on line περιοδικό στην Ομοσπονδία Μπάσκετ είναι σκέψεις που δεν δουλεύουν στο ΝΒΑ, δεν δουλεύουν στην ACB ή στην Γαλλική ή Ιταλική λίγκα αλλά θα πετύχουν στην Ελλάδα.

Έχουμε το προνόμιο στην Ελλάδα να πιστεύουμε ότι επιχειρηματικά θα πετύχουμε εκεί που όλοι άλλοι δεν ασχολούνται.
Υπάρχει πιθανότητα; Ναι υπάρχει.
Ωστόσο αν δεν έχουμε χρήματα, αν αναζητούμε χρήματα, τι είναι καλύτερο ή πιο σωστό ή λιγότερο επικίνδυνο να αποτύχει, να ακολουθήσουμε πρακτικές του εξωτερικού πετυχημένες ή να δημιουργήσουμε δικές μας;

ΥΓ. Τo NBA το αφήσαμε στην άκρη τελικά, μόνο φιλικά συζητάμε όπως με την Ισπανία για την Εθνική, και το τουρνουά Ακρόπολις με την Γεωργία (πρώτη ομάδα που έχει συμφωνήσει ήδη).
Για να δούμε λοιπόν αν θα καλυτερέψουν οι συνθήκες παρακολούθησης ενός παιχνιδιού της Εθνικής, το λεγόμενο Entertainment των φιλάθλων αλλά και των τηλεθεατών γιατί τα πρώτα δείγματα, παρά το άλλοθι των πρώτων συνεργασιών, δεν ήταν καλά.

Κλείνουμε με Quiz επικαιρότητας :

Στην μεγαλύτερη εκδήλωση του ΝΒΑ το τελευταίο καιρό ποιοι ήταν οι Έλληνες καλεσμένοι του Dirk Nowitzki;

Έρχεται salary cap στην EuroLeague όπως στο ΝΒΑ και ποιος το ζητάει; (Προσοχή δεν το επικροτούμε αλλά αναφέρουμε ότι συζητιέται).

Tags:
ΕΟΚ