Στην Ελλάδα το αθλητικό μάρκετινγκ είναι μια άγνωστη λέξη και αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που οι ομάδες μας αδυνατούν να έχουν καλά έσοδα από τομείς που στο εξωτερικό είναι η ειδικότητα και όχι η έκπληξη. Αλλά για να φέρνεις τον κόσμο στο γήπεδο και να τον κάνεις να είναι συνέχεια κοντά στην ομάδα , χρειάζονται και ανάλογες ενέργειες. Τα έχουμε ξαναπεί βεβαίως και αναλυτικά αλλά εδώ έχουμε να πούμε για το γεγονός με τον Κώστα Βασιλειάδη στην Μάλαγα που παρουσιάστηκε σαν Έλληνας σε ελληνικό μαγαζί ταβέρνα!Καθώς οι άνθρωποι της Μάλαγα ήθελαν να δώσουν ένα ακόμα κίνητρο στους λίγους έστω Έλληνας στην ισπανική πόλη να πηγαίνουν στο γήπεδο και γι αυτό και αυτή η ενέργεια. Άγνωστες λέξεις για την Ελλάδα που πλέον δεν παρουσιάζουν καν τους νέους παίκτες τους καλά καλά…

Tags:
The Insider