Δεν έχω ιδιαίτερη όρεξη να ανοίξω το στόμα μου με όσα γνωρίζω και όσα γίνονται αλλά μπορώ να πω απλά ότι η στρατηγική του 3χ3 στην Ελλάδα είναι ότι να ναι.

Αδυναμία επικοινωνίας, αδυναμία προβολής, social media μόνο για τα μάτια μας ή για να μοιραζόμαστε στα δικά μας κανάλια και να κάνουμε like (ακριβώς σαν κάποιους γηραιότερους στο fb με τις επιτυχίες του club τους), αδυναμία προσέλκυσης νέων παικτών, αδυναμία τόνωσης και συντονισμού ενός αθλήματος που θα μπορούσε να είχε τεράστια δυναμική.

Είτε γιατί είναι μια διέξοδος για όποιον δεν παίζει στην ομάδα του κόουτς ή στην ομάδα που ένας μπαμπάς είναι προπονητής του γιού του και των συμπαικτών του ή δεν παίζει απλά στην ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό για να τερματίσει 5η ή 8η στην Α ΕΣΚΑ ή Β ΕΣΚΑΝΑ και μιλάω για παιδικά και εφηβικά όχι για αντρικά τμήματα.

Είτε γιατί είναι μια διέξοδος μετά τα 18 εκεί που θα καλλιεργούσαμε πρωταθλήματα σαν το U21 που κατέληξε U23.

Είτε γενικά γιατί όλοι θέλουμε το μπάσκετ στην πιο απλή μορφή του. Σε αυτή του παιχνιδιού.

Για αυτό το λόγο αν γίνεται στο Λαύριο, συμμετέχουν ομάδες της περιοχής, στην Ελευσίνα το ίδιο, στον Πειραιά κτλ κτλ. Να δούμε καμπάνια προβολής, επικοινωνίας δεν πρόκειται μα γιατί αναρτώνται στο σαιτ της ομοσπονδίας θα μου πείτε και φυσικά όλοι οι 8-17 μπαίνουν κάθε μέρα στο σαιτ να διαβάζουν τα νέα της αλίμονο.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν κανόνες. Όχι δεν μιλάω για κανόνες αγωνιστικούς. Μιλάω για κανόνες που δεν εφαρμόζονται και από τύχη δεν… ας μην πω κάτι παραπάνω. Κανόνες ασφαλείας, κανόνες που χρειάζεται να μάθουν ή να προσλάβουνε εταιρείες παραγωγής γιατί δεν κάνουν τα στελέχη ομοσπονδιών παγκοσμίως τα event αλλά τα αναθέτουν σε εταιρείες.

Σε Σ/Κ που η θερμοκρασία αγγίζει τους 30+ βαθμούς δεν παίζουμε μπάσκετ στις 12.00, 13.00, 14.00, 15.00 η ώρα το μεσημέρι.

Σε Σ/Κ που υπάρχει μεγάλη ηλιοφάνεια φροντίζουμε να έχουμε σκεπαστρα σε κερκίδες, σε χώρους που υπάρχουν ανήλικα παιδιά (όχι μόνο για τους εκφωνητές), μοιράζουμε καπέλα, κάνουμε συστάσεις για ενυδάτωση και δεν βάζουμε τους παρουσιαστές να κάνουν video στα social media.

Σε Σ/Κ που είναι η ζέστη αγγίζει παράλογο όρια σταματάμε τους αγώνες. Κάνουμε ένα pause.

Προσέξτε δεν μιλάμε για δάπεδα που γίνονται οι αγώνες, που δεν έχουν σχέση με αυτά του εξωτερικού και τα γόνατα όλων μετά από μια μέρα πρήζονται και πονάνε. Μιλάμε για απλά πράγματα.

Τώρα για μάρκετινγκ, για τα λεφτά της ΔΕΗ ή DEI, ή τον ΟΠΑΠ κτλ, τι να λέμε, εδώ δεν μπορούν να φτιάξουν ένα backdrop και κάνουν κουρτίνα με τσακίσεις ή να το βάλουν στο σωστό ύψος, με λογότυπα να φαίνονται, απαιτήσεις θα έχουμε για άλλα πράγματα… Εκτός αν νομίζουμε ότι ενδιαφέρει τους χορηγούς γιατί μάλλον ούτε αυτοί έχουν απαιτήσεις. Μόνο να σεβόμαστε την Εθνική θέλουν οι χορηγοί, προβάλλοντας παίκτες που δεν είναι καν κοντά στην Εθνική, αλλά όλα τα άλλα δεν παίζουν κανένα ρόλο.

 

 

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη (@3x3hellas)

 

 

Κάποιοι μπορούν να μου πουν ότι εδώ χορηγός είναι ΝΙΚΕ στην ΕΟΚ και 5 άνθρωποι φορούν NIKE στα 3Χ3, οι υπολοιποι φοράνε no name μπλουζάκια και άλλοι πάνε με ρούχα από το σπίτι τους, ένα search στα social media της Ομοσπονδίας μπάσκετ για 3χ3 και θα τα δείτε.

Για sustainability με τόσο μουσαμά πλαστικό που χρησιμοποιούμε, τόσο πλαστικό μπουκαλάκι και την δεδομένη έλλειψη εταιρειών εξειδικευμένων στο περιβάλλον , την ώρα που πχ η ΕΠΟ είναι έτη φωτός μπροστά, δεν θα πούμε κάτι περισσότερο.

 

ΥΓ. Όσοι θεωρούν υπερβολικά τα σχόλια πχ για τα social media μπορούν να πατήσουν σε ένα # πχ #3x3masterseries στο Instagram και να δουν την απήχηση (για να μην κουράζεστε τα παραθέτουμε).

 

3χ3

 

3χ3

 

ΥΓ. Φωτο πρώτου θεματος από 3χ3 στην Αλγερία