Παρασκευή βράδυ, μετά το τέλος του ημιτελικού στην Κωνσταντινούπολη και τα social media (facebook, twitter κλπ.) πήραν «φωτιά» από οπαδικές κορώνες περηφάνιας του κόσμου του Ολυμπιακού για μία ακόμα σπουδαία πρόκριση απέναντι στην πανίσχυρη και πλούσια ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Αυτή η εικόνα έχει επαναληφθεί στο παρελθόν πολλές φορές μετά από ιστορικά αποτελέσματα, ενώ τα like και τα status χαράς και δακρύων έπεσαν «βροχή» ακόμα και μετά από ήττες σε τελικό Ευρωλίγκας.

Και φτάσαμε στην Πέμπτη το απόγευμα όπου ο Ολυμπιακός μετά από μία εξαιρετική σεζόν στην Ευρώπη υποδέχθηκε τον Άρη στο ΣΕΦ. Οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος και οι παίκτες της ομάδας, ζήτησαν από τον κόσμο να δώσει το παρών στο γήπεδο για να τους στηρίξουν και να τους δώσουν ώθηση για την συνέχεια. Το αποτέλεσμα… περίπου 3.000 κόσμος στις εξέδρες και τελικά αποδεικνύεται ότι σε πολύ μεγάλο ποσοστό αυτό είναι το «ερυθρόλευκο» κοινό που αγαπάει πραγματικά αυτή την ομάδα. Τα χιλιάδες πανηγυρικά μηνύματα της Παρασκευής και τα μπράβο της Κυριακής μετατράπηκαν σε ένα άδειο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, μετά από έκκληση μάλιστα της ίδιας της ομάδας για υποστήριξη. 

Η διοίκηση του Ολυμπιακού μετά το παιχνίδι με τον Άρη εξέδωσε ανακοίνωση για τα εισιτήρια του πρώτου τελικού με τον Παναθηναϊκό (28/5, 21:00) και φυσικά όπως αναμένεται μέχρι το Σάββατο το αργότερο το ΣΕΦ θα έχει γίνει sold out για να υποδεχθεί ο κόσμος τον «εχθρό» και να σπρώξει την ομάδα σε ένα ακόμα πρωτάθλημα. Αν ήταν στην θέση του Παναθηναϊκού στους τελικούς η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ ή ο Άρης τότε με σιγουριά πρέπει να λεχθεί ότι το γήπεδο δε θα γέμιζε ασφυκτικά όπως αναμένεται να γίνει τώρα.

Ο μπασκετικός Ολυμπιακός από την αξέχαστη σειρά με την Σιένα το 2012 και μέχρι σήμερα έχει χαρίσει στιγμές στον κόσμο του που ποτέ δεν έχει καταφέρει να δώσει το ποδόσφαιρο, το πόλο ή το βόλεϊ. Και όμως αυτός ο «πύρινος» κόσμος δεν είναι δίπλα σε αυτή την ομάδα-οικογένεια που κάνει την μία υπέρβαση μετά την άλλη, εκτός από τα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό και ίσως την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, την Ρεάλ Μαδρίτης και την Φενέρμπαχτσε του «εχθρού» Ομπράντοβιτς.

Η κουβέντα που άνοιξε πρόσφατα για τον αν η διοίκηση του Ολυμπιακού σκέφτεται να αγοράσει το ΣΕΦ και να το κάνει μία πραγματική σύγχρονη «καυτή» έδρα δεν έπρεπε να αρχίσει, καθώς όταν ο κόσμος δεν στηρίζει διοίκηση και ομάδα, ποιος ο λόγος να γίνει μία τόσο μεγάλη επένδυση η οποία δεν θα έχει κανένα αντίκρισμα καθώς ο Ολυμπιακός θα κόβει 2-3.000 εισιτήρια στο 60-70% των παιχνιδιών του.

Αλλά μην ξεχνάμε την Κυριακή ο Ολυμπιακός έχει ντέρμπι τίτλου και ο «πύρινος» κόσμος θα είναι εκεί, όχι για να υποστηρίξει την ομάδα του, αλλά για να βρίσει και να «φοβίσει» τους παίκτες που θα φοράνε πράσινα…

Υ.Γ. Η πραγματικότητα είναι μία, ο Ολυμπιακός έχει ένα μπασκετικό κοινό περίπου 8-9.000 φιλάθλων, οι υπόλοιποι είναι ποδοσφαιρικοί ή οπαδοί στις χαρές και των μεγάλων αγώνων.

Υ.Γ. 2) Μπασκετικό πολυάριθμο κοινό στην Ελλάδα πραγματικό έχουν μόνο δύο ομάδες αυτή την στιγμή, ο Παναθηναϊκός και ο Άρης. Ο Ολυμπιακός παρά τις τεράστιες επιτυχίες ακόμα «χτίζεται» σε αυτόν τον τομέα.

Υ.Γ. 3) Πολλοί θα επικαλεστούν το επιχείρημα της κρίσης για το ότι δεν πάει ο κόσμος στο ΣΕΦ. Συγνώμη, αλλά όταν με τον Πλατανιά ή τον Ηρακλή δίπλα στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» μαζεύονται 10-15.000 κόσμου και βλέπουν ένα μέτριο έως κακό θέαμα και αφήνουν το μπασκετικό τμήμα χωρίς υποστήριξη απέναντι στην Μπαρτσελόνα ή την Μπασκόνια, τότε δεν υπάρχει δικαιολογία. Πάντα υπάρχει η επιλογή για το τι θες να παρακολουθήσεις σε μία έξοδο σου.

Υ.Γ. 4) Για τους τελικούς θα τα πούμε τις επόμενες μέρες, καθώς πρόκειται για την ίσως πιο ενδιαφέρουσα σειρά μετά από πολλά χρόνια.