Παραφράζοντας το “η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια” θα μπορούσε να πούμε πως “μία ομάδα δεν πρέπει μόνο να είναι μεγάλη, αλλά και να φαίνεται μεγάλη”. Και αυτό καταφέρνει, πλέον, ο Παναθηναϊκός με το άνοιγμα που επιχειρεί στην Κίνα.

Οι “πράσινοι” πρωτοπορούν αφήνοντας πίσω τους παραδοσιακές δυνάμεις του ευρωπαϊκού μπάσκετ, όπως η Μακάμπι Τελ Αβίβ και η ΤΣΣΚΑ Μόσχας, αλλά και συλλόγους, όπως η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπαρτσελόνα, που έχουν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Αυτό του ότι διαθέτουν παγκόσμια brand names, τα οποία ενισχύονται από το γεγονός πως έχουν ποδοσφαιρικές ομάδες – κολοσσούς.

Παρόλ’ αυτά, ο Παναθηναϊκός… έδειξε τον δρόμο κάνοντας το βήμα παραπάνω στον τομέα του μάρκετινγκ και επιχειρώντας να παρουσιάσει στα ευρωπαϊκά παρκέ μία αγορά που μέχρι πρόσφατα έμοιαζε… άβατη. Αυτή της Κίνας.

Αν προσπαθήσει κανείς να απαριθμήσει τα οικονομικά οφέλη που θα έχουν οι “πράσινοι” από τη μεταγραφή του Πινγκ Σανγκ είναι πολύ πιθανό να. ξεχάσει αρκετές παραμέτρους. Τηλεοπτικά δικαιώματα, φιλικά παιχνίδια, χορηγίες, πωλήσεις προϊόντων της ομάδας και άλλα πολλά συνθέτουν ένα παζλ που μπορούν να γιγαντώσουν τους νταμπλούχους Ελλάδος και να τους καταστήσουν πανίσχυρους.

Κι αν υπάρχουν κάποιοι που… γκρινιάζουν με το γεγονός ότι “σπαταλήθηκε” μία θέση ξένου για έναν Κινέζο παίκτη, ο οποίος δεν δείχνει ικανός να δώσει το κάτι παραπάνω στην ομάδα, τότε ίσως χρειαστεί να αναθεωρήσουν. Γιατί αυτά που θα προσφέρει εκτός παρκέ είναι πολύ περισσότερα και πιο σημαντικά από αυτά που θα προσέφερε ο οποιοσδήποτε άλλος εντός παρκέ.

Πολύ απλά γιατί ο Πινγκ Σανγκ είναι ο άνθρωπος που θα αποτελέσει το… άρμα μάχης του Παναθηναϊκού στην Κίνα.