Ο Παναθηναϊκός συγκαταλέγεται στις έξι φιναλίστ ομάδες της Ευρωλίγκας, οι οποίες θα διεκδικήσουν επί ίσοις όροις το βραβείο 2015 Devotion Marketing Award.

Οι “πράσινοι” συμμετείχαν μέσω του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης  στον συγκεκριμένο διοργανισμό μάρκετινγκ, ο οποίος διεξάγεται κάθε χρόνο. Και δεν έμειναν σε μια απλή συμμετοχή, καθώς η Ευρωλίγκα τους επέλεξε μεταξύ των φιναλίστ. Ως είθισται, οι νικητές θα ανακοινωθούν στο Marketing Summit της Ευρωλίγκας, το οποίο θα λάβει χώρα στη Βαρκελώνη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Basketball is Everywhere. Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός πήρε μέρος στο διαγωνισμό 2015 Devotion Marketing Awards της Euroleague, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης 2014-2015 και πέρασε στην τελική φάση της διαδικασίας! Οι διεκδικητές της πρώτης τριάδας εκτός από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός είναι η Άλμπα Βερολίνου, ο Ερυθρός Αστέρας, ο Ολυμπιακός, η Βαλένθια και η Ζαλγκίρις Κάουνας.

Το πρόγραμμα Basketball is Everywhere επικεντρώνεται στην πίστη μας πως, μέσω της καλαθοσφαίρισης, άνθρωποι με πραγματικά προβλήματα παίρνουν δύναμη, ελπίδα και εμπνέονται, για να συνεχίσουν. We lead by example because Basketball is Everywhere… Because we are Panathinaikos BC!».