Το μεσημέρι της Τετάρτης (5/10) η ΕΟΚ παρουσίασε μέσα από συνέντευξη Τύπου τη νέα ανανεωμένη Α2 ανδρών που από φέτος θα έχει νέο όνομα “Elite League” με μεγάλο χορηγό το “Ερρίκος Ντυνάν”. Πρόκειται για μία νέα σελίδα στην ιστορία του δεύτερου τη τάξει πρωταθλήματος, που όπως αναφέρεται αναμένεται να είναι το κορυφαίο και πιο ανταγωνιστικό των τελευταίων ετών.

Υπενθυμίζεται ότι μεταξύ άλλων έχει αποφασιστεί εφεξής οι ομάδες της Α2 Ανδρών να έχουν δύο ξένους αντί για έναν, αλλά με περιορισμό στον χρόνο συμμετοχής, ενώ αν μία ομάδα επιλέξει να κάνει χρήση αυτού του προνομίου θα πρέπει να έχει στην 12αδα της τουλάχιστον δύο αθλητές ηλικίας 23 ετών ή μικρότερης ηλικίας. Αυτό φαίνεται ότι θα διασφαλίσει την ύπαρξη τουλάχιστον δύο νεαρών παικτών στο ρόστερ των ομάδων. Όμως είναι στο  χέρι των ίδιων των νεαρών να αποδείξουν ότι μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στο δύσκολο πρωτάθλημα της Α2.

Επιπλέον ανακοινώθηκε και η συνεργασία με κανάλια της περιφέρειας με στόχο την προώθηση και την αναβάθμιση της Elite League. Πρόκειται για ένα βήμα που σκοπό έχει να κάνει πιο τηλεοπτικά προσβάσιμη την κατηγορία της Α2 καθώς εδώ και καιρό η Α2 προβαλλόταν μέσω των διαδικτυακών καναλιών τον ομάδων στο Youtube. Η μονή αρωγή που υπήρχε από τα κρατικά κανάλια ήταν να μεταδίδουν ένα παιχνίδι την εβδομάδα και αυτό συνήθως μεταδιδόταν Κυριακή σε ώρα που δεν υπήρχε Basket League και η μετάδοση γινόταν από το Ertsports δηλαδή όχι τηλεοπτικά αλλά διαδικτυακά.

Η Α2 οφείλει ή μάλλον πρέπει να αλλάξει  χαρακτήρα και από μια λίγκα που δεν μπορεί να ανεβάσει ομάδα στην Α1 Κατηγορία Ανδρών γιατί η ομάδα δεν πληροί τα κριτήρια ( γήπεδο, οικονομική δυνατότητα) και δεν εξελίσσει παίκτη αλλά ούτε προβάλλεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να γίνει μια λίγκα που πρώτον θα έχει δυνατότητα να μπορεί να εξελίξει παίκτες αλλά και προπονητές, να γίνει ένα φυτώριο παικτών αλλά και προπονητών, δεύτερον να μπορούν να υπάρχουν οικονομικά εύρωστες ομάδες που θα μπορούν με την άνοδό τους να συμμετέχουν στην Α1 και τελευταίο να υπάρχει μια συνεχώς προβολή της λίγκας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να γίνει πιο εμπορική και να προσελκύσει  τόσο χορηγούς αλλά και τηλεοπτικά κανάλια.