Η Κρητική ομάδα θεωρεί ότι αντί να δοθεί επιθετικό φάουλ του Γκοντόπουλου στον Μποχωρίδη, δόθηκε αμυντικό, και τεχνική ποινή στη συνέχεια.

Το σκορ σε εκείνο το σημείο, και με 1’10” για το τέλος ήταν 70-75, και με έξι πόντους του Γκοντόπουλου έγινε 76-75.

Ο Γιώργος Μακράκης στις δηλώσεις του, όπως τις μεταφέρει το «basketaki.news», αναφέρθηκε τόσο σε αυτό το κομμάτι, αλλά και στην απόδοση της ομάδας του:

” Νομίζω ότι σπαταλήσαμε ένα δεκάλεπτο και παραπάνω στο πρώτο ημίχρονο που δεν ήμασταν καλοί στην άμυνα, ήμασταν πολύ χαλαροί, ενώ ήμασταν διαβασμένοι για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Αποτέλεσμα, να φάμε 51 πόντους μέχρι το ημίχρονο. Εκνευρισμένος μίλησα στα παιδιά στα αποδυτήρια, ότι δεν γίνεται να συνεχίσουμε έτσι το ματς και η συνέχεια πραγματικά έδειξε τις δυνατότητες της ομάδας σε όλους τους τομείς. Φάγαμε 9 πόντους στο τρίτο δεκάλεπτο, από τους οποίους οι 5 ήτανε από βολές και από τους υπόλοιπους 25 του τετάρτου δεκαλέπτου, οι 14 ήταν με βολές. Δηλαδή βάλανε 19 βολές στο δεύτερο ημίχρονο.

Νομίζω ότι το παιχνίδι με το Κορωπί κρίθηκε καθαρά στο σημείο 2:32 πριν το τέλος, όπου το σκορ ήταν 70-75, όταν αντί για να δοθεί επιθετικό φάουλ πάνω στον Μποχωρίδη δόθηκε αμυντικό και μάλιστα δυο φορές του έγινε επιθετικό και δεν δόθηκε. Ξανασηκώθηκε έπαιξε άμυνα και του κάνανε δεύτερο επιθετικό, το έδωσαν αμυντικό και στην απορία του αθλητή έφαγε τεχνική ποινή και στην επαναφορά φάγαμε τρίποντο. Δηλαδή μέσα σε 10’’ φάγαμε 6 πόντους και το 70-75 έγινε 76-75. Όταν φτάνεις σε αυτό το σημείο, παρόλο που είχαμε άστοχες βολές και στη συνέχεια και δύο άστοχες επιθέσεις για να σκοράρουμε μετά το 78-78. Έγινε 81-78 και στο τέλος βέβαια μετα από την άστοχη βολή, που βάλανε τρίποντο αυτοί και πήγε 85-78.

Θέλω λοιπόν σαν προπονητής, αυτό οφείλω να κάνω αυτή είναι η δουλειά μου, να μιλήσω για το αγωνιστικό κομμάτι. Έχω παράπονα από τα παιδιά στο πρώτο ημίχρονο. Παίξαμε παλικαρίσια στο δεύτερο, παρόλο που δε είχαμε πάλι τον Πετράκη, για ένα ακόμα εκτός έδρας παιχνίδι. Φορτώθηκε ο Σταμπουλής που ουσιαστικά έπαιξε 14’ στο παιχνίδι και ο Μποχωρίδης με φάουλ από την αρχή, με αποτέλεσμα να μείνουν πολύ ώρα στον πάγκο, αλλά ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο τα παιδιά έδωσαν την ψυχή τους. Έπαιξαν πολύ καλή άμυνα διαβάσανε το παιχνίδι. Είχαμε καλή περιστροφή της μπάλας και καλές επιθέσεις, αλλά χάσαμε ένα παιχνίδι που θα μπορούσε αν το σφύριγμα ήταν ανάποδο, γιατί πηγαίναμε σε επίθεση εμείς και ήμασταν και 5 πόντους μπροστά. Αντιθέτως, σε εκείνη τη φάση όχι μόνο φάγαμε σουτ αλλά περάσανε και μπροστά. Πολύ σημαντικό σημείο στο παιχνίδι.

Άρα λοιπόν δουλειά μου σαν προπονητής είναι να πω τα λάθη που κάνανε τα παιδιά, να τα βελτιώσουν. Επειδή όμως δουλειά του προπονητή είναι να προασπίζει και να υπερασπίζει τους παίκτες του. Και νομίζω ότι έχουμε πολλά παράπονα στο 2ο ημίχρονο, γιατί ήταν άδικο αυτό που έγινε. Εμείς ειδικά στο τέταρτο δεκάλεπτο δεν πήραμε τα φάουλ. Οι παίκτες μου νιώθουν αδικημένοι και θέλω να τους συμπαρασταθώ, αλλά δεν ξέρω με ποιον τρόπο. Δεν είναι δικιά μου δουλειά να ασχολούμαι με τη διαιτησία, το έκαναν κακός τις δύο τελευταίες αγωνιστικές. Εγώ το μόνο που θέλω είναι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τα παιδιά, να σταματήσουμε να αδικούμε τους εαυτούς μας κάποιες στιγμές ιδικά στο πρώτο ημίχρονο και πιο πολύ στην άμυνα και από την άλλη να τους πω ότι υπάρχει συνέχεια και ότι έχουμε ένα γύρο μπροστά μας να βελτιωνόμαστε καθημερινά σαν παίκτες και σαν ομάδα.

Είμαι πολύ στενοχωρημένος, που γίνονται απίστευτα πράγματα φέτος, από όλες τις απόψεις. Και από τύχη και από παράγοντες εξωτερικούς. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει κάτι η ομάδα, αλλά εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα πάνω σε αυτό. Ελπίζω μόνο από την πλευρά τη δικιά μου και των παιδιών στο αγωνιστικό κομμάτι να μην συνεχίζουμε να αδικούμε τους εαυτούς μας γιατί τους αδικούμε μέσα στο παιχνίδι. Υπάρχουν πολλές στιγμές που τους αδικούμε με την απόδοση μας.

Θέλω να κρατήσουμε την αντίδραση μας και την ανατροπή που κάναμε και φέραμε το ματς στα μέτρα μας και στο δύσκολο σημείο περάσαμε και πέντε πόντους μπροστά. Αυτές είναι οι πραγματικές δυνατότητες της ομάδας. Τα παιδιά πρέπει να το αποδεικνύουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού γιατί το παιχνίδι δεν είναι είκοσι λεπτά είναι σαράντα και πρέπει να το αποδεικνύουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του. Σε αυτό θέλω να μείνω, να δουλέψουμε και τα υπόλοιπα είναι δουλειά άλλων”.