Ακόμα και αν η πρόσφατη ανακατανομή των ομάδων στα πρωταθλήματα του Νότου και του Βορρά στη Γ’ Εθνική τον έφερε αυτόματα -για λόγους γεωγραφικής οικονομίας- μακριά από τον 1ο όμιλο των Πελοποννησιακών συλλόγων, ακόμα και αν οι 9 από τις 11 ομάδες που θα αντιμετωπίσει εδρεύουν στην πρωτεύουσα, για άλλη μια φορά τα χιλιόμετρα που θα χρειαστεί να καταγράψει ο Διαγόρας της Ρόδου ξεπερνούν κάθε… λογική!

Συγκεκριμένα, προκειμένου να βρεθούν (χωρίς να προσμετρηθεί δηλαδή η επιστροφή στη βάση από τον εκάστοτε προορισμό) σε έναν τόπο εκ των Ηρακλείου Κρήτης και Αθήνας, οι νησιώτες θα χρειαστεί να ξεπεράσουν συνολικά τα 6.000 χλμ. (!) -μια πέρα για πέρα παράλογη απόσταση, η οποία -από τη στιγμή που πάρθηκε η απόφαση να μη βρεθεί στον ίδιο όμιλο με τα νησιά των Χίου και Λέσβου (283 και 330 χλμ. απόστασης, αντίστοιχα)- όμως φαντάζει μη αναστρέψιμη βάσει των αντιπάλων που υπάρχουν στο Νότο. Μ’ αυτήν την προϋπόθεση δηλαδή, οι εν λόγω αποστάσεις μοιάζουν με… δώρο για τους Ροδίτες.

Ουσιαστικά, αν και απέφυγε όπως ήδη αναφέρθηκε ομάδες από την Πάτρα, την Μεσσηνία και την Κόρινθο για παράδειγμα, ο Διαγόρας οφείλει να βρεθεί στο δρόμο (ξαναλέμε, μονάχα για να φτάσει σε ένα μέρος) για τα γήπεδα των Εργοτέλη, Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου, Πέρα, Μελισσίων, Ηλιούπολης, Κορωπίου, Κρόνου Αγίου Δημητρίου, ΑΟΚ Χαλανδρίου, ΑΕ Πεντέλης, ΑΟΦ Πορφύρας και Άρη Νίκαιας για πάνω από 200 ώρες μιλώντας για κάλυψη του χάρτη μέσω πλοίου! Προφανώς, αυτή η επιλογή δύσκολα θα ληφθεί υπ’ όψιν πολλάκις -ίσως και ποτέ- αλλά την ίδια στιγμή η πιο σύντομη έκδοση (από τις 206 στις 11 ώρες ταξιδιού) του αεροπλάνου απαιτεί φυσικά πλήθος οικονομικής συνέπειας…

Αναλυτικά οι αποστάσεις που θα πρέπει να καλύψει (λεωφορείο + πλοίο):

  • Εργοτέλης: 334 χλμ. | 13 ώρες
  • Αν. Αρκαλοχωρίου: 334 χλμ. | 13 ώρες
  • Πέρα: 631 χλμ. | 20 ώρες
  • Μελίσσια: 631 χλμ. | 20 ώρες
  • Ηλιούπολη: 631 χλμ. | 20 ώρες
  • Κορωπί: 656 χλμ. | 20 ώρες
  • Κρόνος Αγίου Δημητρίου: 631 χλμ. | 20 ώρες
  • ΑΟΚ Χαλανδρίου: 631 χλμ. | 20 ώρες
  • ΑΕ Πεντέλης: 631 χλμ. | 20 ώρες
  • ΑΟΦ Πορφύρας: 620 χλμ. | 20 ώρες
  • Άρης Νίκαιας: 631 χλμ. | 20 ώρες

6.361 χλμ. | 206 ώρες

Βέβαια, για γίνει ακόμα πιο αντιληπτό το επίπεδο… πρωταθλητισμού της ομάδας της Ρόδου στο εν λόγω γεωγραφικό πλαίσιο, οι Αιολικός (Μυτιλήνη), Εργοτέλης – Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου (Ηράκλειο Κρήτης) και ΒΑΟΛ – ΦΟ Βροντάδου (Χίος) είναι οι υπόλοιπες νησιωτικές ομάδες του Νότου που επίσης θα ταλαιπωρηθούν κάνοντας 3.812, 3.406 και 2.931 χλμ., αντίστοιχα, από τον Οκτώβριο μέχρι και τον Μάιο.
Ο Διαγόρας θα κάνει 2.549, 2.955 και 3.420 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ χλμ. σε σχέση με την κάθε μια εξ αυτών των αρμάδων!

Αναλυτικά οι ομάδες που θα χρειαστεί να διανύσουν τα περισσότερα χλμ. (Νότος):

  1. Διαγόρας (2ος όμιλος): 6.361 χλμ.
  2. Αιολικός (3ος όμιλος): 3.812 χλμ.
  3. Εργοτέλης – Αν. Αρκαλοχωρίου (2ος όμιλος): 3.406 χλμ.
  4. ΒΑΟΛ – ΦΟ Βροντάδου (3ος όμιλος): 2.931 χλμ.
  5. Ερμιονίδα (1ος όμιλος): 2.270 χλμ.

Φυσικά, δε γίνεται λόγος για μια τυχαία ομάδα αλλά για μια που αφενός πέρυσι -με πολλά περισσότερα χιλιόμετρα στο ενεργητικό της- προσπάθησε να διεκδικήσει μέχρι και την τελευταία στιγμή την άνοδο στο επίπεδο της Β’ Εθνικής και αφετέρου έχει εκκινήσει πολύ ενεργητικά το φετινό καλοκαίρι τόσο εν όψει των μπαράζ προβιβασμού με Δάφνη και Πεύκη όσο και για τη νέα σεζόν στη Γ’ Εθνική -αν και εφόσον δεν ανέβει κατηγορία από φέτος.
Ωστόσο, αυτή ακριβώς η συνθήκη με τα πάρα πολλά χιλιόμετρα μόνο θετικά δε μπορεί να αντιμετωπιστεί ανεξαρτήτως συλλόγου…