Επιστρέψαμε λοιπόν στο θέμα του μπλοκαρίσματος βίντεο από τα κανάλια Novasports, μέσω της Forthnet. Βασικοί κανόνες στα social media, φαίνεται να μην τηρούνται στην υπόθεση μας. Για όσους δεν έχουν διαβάσει το προηγούμενο post μας

Αναζητήσαμε απαντήσεις στο internet, το σύμμαχο μας και βρήκαμε το εξής.

Πηγή: Suits.gr»

Τα καλά νέα διαδίδονται γρήγορα, τα άσχημα γρηγορότερα!

Ειδικά στο διαδίκτυο, οι αποτυχίες κερδίζουν την προσοχή του κοινού και δημιουργούν μεγαλύτερο buzz. Η κατηγορία «Epic Fails» σίγουρα είναι αγαπημένη στους χρήστες του YouTube. Προκαλεί γέλιο και ιντριγκάρει. Επομένως τι καλύτερο από μια κοπέλα, που προσπαθεί να χορέψει και καταλήγει να καταστρέφει τα πάντα. Σίγουρα το όλο θέμα σε πείθει να το παρακολουθήσεις και να το μοιραστείς. 

Το βίντεο λοιπόν με το αυτοκαλάθι του Μάρσαλ, ήταν ένα βίντεο με epic χαρακτήρα… Ειδάλλως θα κατεβάζαν και άλλα βίντεο, ακόμα και της ίδιας ημέρας, από τον ίδιο αγώνα!  Δεν το άντεξε ο ΕΣΑΚΕ, τα κανάλια Novasports ή η Forthnet; Δεν ξέρουμε ποιος πάντως το μπλοκάρισμα το έκανε ο όμιλος Forthnet.

Μήπως είναι freebooting; Τι είναι το freebooting ρωτάτε, για δείτε το παρακάτω βίντεο:

 

Όχι… επομένως δεν βρισκόμαστε σε αυτήν την περίπτωση. 

To γιατί είναι απλό. Σκεφτείτε πως το NBA σαρώνει τα social media με το περιεχόμενο του ενώ κυκλοφορούν τόσα άλλα κανάλια με το δικό του περιεχόμενο. Εδώ γιατί δεν υπάρχει block; Τάπα; Κόψιμο του περιεχομένου σε fb, Instagram, Vine κτλ κτλ;

Δείτε μόνο τους αριθμούς του ΝΒΑ

The NBA’s YouTube channel: έχει 20,800 videos με 3.4 δις views και μ.ο. 164,000 views ανά video και 6.9 million συνδρομητές! 

Έχει λοιπόν πιστούς φαν… Γιατί θα μου πείτε δεν βλέπουν τους άλλους μόνο και βλέπουν και το ΝΒΑ, ίδιο περιεχόμενο είναι. Μα γιατί το περιεχόμενο πουλάει αλλά και για κάποιον επιπλέον λόγο. 

Γιατί έχει και ανοικτό μυαλά σε όσους χειρίζονται το μάρκετινγκ και τα social media… Τους ενδιέφερε αν κάποιοι είδαν στο youtube ή στο fb βίντεο από το τελευταίο παιχνίδι του Kobe Bryant; Όχι γιατί το ΝΒΑ το είχε live μέσα από την νέα υπηρεσία του Facebook! Ανοικτά μυαλά λοιπόν… Και κυρίως ανοικτές αγκαλιές για όλους. 

nba-followers

Melissa Rosenthal Brenner, the NBA’s senior vice president for digital media, told Mashable via email: «When we see creators and artists on social media with a unique viewpoint on our game, we look for ways to collaborate with them».

Η αντιπρόεδρος για social media, είπε πρόσφατα, ότι «όταν βλέπουμε στα social media, βίντεο, αναζητούμε τους δημιουργούς με μια “ψαγμένη” ματιά  και ψάχνουμε τρόπους να συνεργαστούμε μαζί τους». 

Το παρακάτω βίντεο ανέβηκε στο ΝΒΑ YouTube Channel, the official που λέμε και είναι προιόν του σαιτ Hoopmixtape.

Δεν είναι το στυλ του ΝΒΑ, όπως με μια γρήγορη ματιά μπορείτε να δείτε, αλλά είναι το στυλ βίντεο του Hoopmixtape. 

Όπως και το τελευταίο βίντεό τους, δεν ήταν της νοοτροπίας του ΝΒΑ.

Θαρρείτε δεν έχουμε κάνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν; Για δείτε 2 δουλειές μας διαφορετικές, που δεν μας μπλόκαρε η «παλιομοδιτικη», «οπισθοδρομική» ΕΟΚ, που έχει και περισσότερους followers και κυρίως παρουσία στα socila media από τον ΕΣΑΚΕ, που είναι ιδιωτική εταιρεία.

 

Νο μπλοκ λοιπόν στο Facebook. 

Δεν μπλόκαρε εδώ ο Σακίλ Ο’ Νιλ, την Go Daddy, εταιρεία κατασκευής website η οποία έκανε πρώτα μια διαφήμιση για την τηλεόραση, αυτή εδώ:

Και μετά ένα account στο twitter με το όνομα @Shaqincheese δημιουργώντας για πρώτη φορά ένα χαρακτήρα στα social media. 

shaq-in-cheese

Ο κόσμος όπως τον ξέρανε κάποιοι, αλλάζει. Ας αλλάξουν λοιπόν γιατί το τι θεωρούσαμε δεδομένο, υπαρκτό ή λογικό ίσως δεν υφίσταται. Ένα πιο απλό παράδειγμα είναι το γεγονός ότι για κάποιους το esports (gaming) δεν είναι σπορ ενώ, για άλλους είναι.

Ακόμα και η λέξη μπλοκ στο google, βγάζει αποτελέσματα για τα μπλοκ των αγροτών ή το μπλοκ του Πολυτεχνείου… Τόσο «παλιά» δείχνει η κίνηση της Forthnet να μπλοκάρει το περιεχόμενο μας…

Καλή Ανάσταση σε όλους