Η ιδέα έχει «πέσει» στο τραπέζι από το 2011 και από τον Ρικ Ουέλτς. Πέρασε από πολλές συσκέψεις και συζητήσεις και τελικά το ΝΒΑ θα προχωρήσει στην καινοτομία να φέρει διαφημίσεις στις φανέλες του από τη σεζόν 2017-18! Το συμβούλιο των ιδιοκτητών αποφάσισε να εγκρίνει ένα 3ετές πιλοτικό πρόγραμμα με ρεκλάμες 2,5 Χ 2,5 ιντσών στις φανέλες από την μεθεπόμενη χρονιά, ευελπιστώντας σε περισσότερα κέρδη. «Η αγορά του ΝΒΑ είναι μεγάλη και σημαντική και προσδοκούμε σε περισσότερα κέρδη για τις ομάδες», σχολίασε ο κομισάριος Άνταμ Σίλβερ, που από την αρχή της θητείας του είχε αφήσει να εννοηθεί πως θα προωθήσει το σχετικό αίτημα πολλών ομάδων, αν και οι Λέικερς εμφανίζονταν αντίθετοι. Ωστόσο, οι προβλέψεις κάνουν λόγο για κέρδη… 7δισ.δολ.(!), ενώ το 2017-18 αλλάζει και η συμφωνία της Λίγκας για τον αθλητικό εξοπλισμό, αφήνοντας την Adidas και έχοντας ήδη συμφωνήσει με την Nike,αντί 1δισ.δολ.!!!. Μάλιστα, ενώ ως τώρα το logo της κάθε εταιρείας που συνεργάζεται με το ΝΒΑ δεν εμφανιζόταν στις φανέλες των αγώνων, το περίφημο Swoosh της Nike θα υπάρχει σε αυτές των 29 ομάδων από το 2017, με την Σάρλοτ να φέρει πιθανότατα το logo της Jordan Brand, από τον ιδιοκτήτη της. Μάικλ Τζόρνταν!