Μπορεί να μην είναι ένα από τα δημοφιλέστερα ονόματα στο NBA, ούτε έχει μεγάλο ”fan club” στην Αμερική, ωστόσο ο Μάθιου Ντελαβεντόβα είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς αθλητές στην Αυστραλία.

Ο Ντελαβεντόβα, κατέκτησε το πρωτάθλημα του NBA με τους Κλίβελαντ Καβαλίερς, κάτι που του εξασφάλισε ένα αρκετά μεγάλο συμβόλαιο τεσσάρων χρόνων με τους Μιλγουόκι Μπακς με συνολικές αποδοχές στα 38$ εκατομμύρια.

Στην Αυστραλία ο Μάθιου Ντελαβεντόβα είναι ιδιαίτερα αγαπητός από τους φιλάθλους και φαντάζει για πολλούς ο ιδανικός άνθρωπος για να τους ”εκπροσωπεί” στο ΝΒΑ. 

Ο Αυστραλός γκάρντ όμως, δεν ”μένει” στο μπάσκετ καθώς τον έχουν προσεγγίσει και άνθρωποι διαφόρων διαφημιστικών εταιρειών. Συγκεκριμένα, η εταιρεία του Patrick Llewellyn, όταν ακόμα ο Ντελαβεντόβα έπαιζε στο κολλέγιο και το ταλέντο του φαινόταν,  ζήτησε από τους θαυμαστές να δημιουργήσουν ένα ”logo” για τον νέο ανερχόμενο σταρ. 

O Llewellyn, απαίτησε από 99 σχεδιαστές να φτιάξουν ένα ”logo” για τον  Μάθιου, ενώ μεταξύ άλλων ανέφερε ότι ο νεαρός γκάρντ εργάζεται σκληρά και πάντα προσπαθεί να βελτιωθεί. Επίσης, απαίτησε να του δοθεί το ψευδώνυμο ”Ντέλι” και μέσα στο λογότυπο να συμπεριλυφθεί με κάποιον τρόπο η Αυστραλία. Περισσότεροι από 220 σχεδιαστές εργάστηκαν για το παρακάτω αποτέλεσμα.

 

 

 

Ο Llewellyn, ανέφερε ότι κάθε αθλητής θα έπρεπε να έχει το δικό του λογότυπο για να αναγνωρίζεται από τους θαυμαστές. Όπως χαρακτηριστικά βλέπουμε το ”logo”, έχει το σχήμα της Αυστραλίας ενώ εκεί που βρίσκεται η μπάλα του μπάσκετ, βρίσκεται ο τόπος καταγωγής του Ντελαβεντόβα, το Maryborough. 

Με το πέρασμα του χρόνου ο Αυστραλός έκανε και άλλες συμφωνίες με Spalding και την Sanitarium Health μεταξύ άλλων, ενώ τον επόμενο χρόνο θα παρουσιάσει το νέο του μοντέλο στα παπούτσια ”The Delly 2”

Μπορεί να είναι μόλις 26 χρονών, αλλά ο Ντελαβεντόβα έχει κατακτήσει το ”εμπορικό” παιχνίδι.

Δείτε ένα video: