Ο ίδιος διέπρεψε με τα λεγόμενα «purple-and-gold». Κοινώς, με τα «χρυσό-μωβ» των Λέικερς, για 20 χρόνια. Όμως τα ξημερώματα της ερχόμενης Πέμπτης (14/4) αποχωρεί από την ενεργό δράση. Από την ημέρα που ανακοίνωσε την απόφασή του, τα εισιτήρια του αγώνα με την Γιούτα στο «Στέιπλς Σέντερ» έγιναν ανάρπαστα. Και οι τιμές του «εκτοξεύθηκαν». Είναι χαρακτηριστικό πως ενώ ο μ.ό. των τιμών των εισιτηρίων του 7ου Τελικού με τους Σέλτικς, το 2010, ήταν 1.092δολ., ο αντίστοιχος του αγώνα με την ομάδα του Σολτ Λέικ είναι… 1.766! Ενώ ούτε ο Γκίλμπερτ Αρίνας έχει βρει “μαγικό χαρτάκι”! Η ομάδα του ετοιμάζεται να τον αποθεώσει όπως αρμόζει (και όπως έκαναν θρύλοι του μπάσκετμπολ, αλλά και… “εχθροί” του!) στην σπουδαία καριέρα του, αλλά και πορεία του, όμως τον τιμά και με έναν άλλον τρόπο. Η διοίκηση, σε συνεργασία με το ΝΒΑ και την εταιρεία του Κόμπι, την Kobe Inc., αποφάσισε να διαθέσει μερικά (πανάκριβα) προϊόντα προς τιμήν του Μπράιαντ, μέρος των οποίων διατίθεται ηλεκτρονικά από την περασμένη Παρασκευή, ενώ τα υπόλοιπα θα είναι διαθέσιμα στο κοινό μόνο την ημέρα του αγώνα με τους Τζαζ. Πάντως, ο Κόμπι πρόσφερε την ευκαιρία σε φαν του να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό για εισιτήρια πρώτης σειράς, με τα έσοδα να διατίθενται για 3 φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Πολλοί φαν του 37χρονου σταρ και των Λέικερς, πάντως, εξαγριώθηκαν και απογοητεύτηκαν όταν ενημερώθηκαν ότι, για παράδειγμα, ένα καπέλο κοστίζει… 38.024δολ(!), ενώ υπάρχουν και ειδικές φανέλες με ραφές από… δέρμα φιδιού, αντί 424δολ.! «Ο Κόμπι και το Λ.Α. είναι συνώνυμα του θεάματος και για αυτό σκεφτήκαμε και χρυσό και διαμάντια για κάποια προϊόντα», εξήγησε στο ESPN ο Σον Ράιαν, αντιπρόεδρος της AEG Merchandise, εταιρείας που διαχειρίζεται και πουλά τα τεμάχια, προσφέροντας ένα μέρος στη Λίγκα και τον ίδιο τον Μπράιαντ. Το καπέλο των 38.024δολ., της New Era, περιλαμβάνει 3,5 ουγγιές χρυσού 18 καρατίων(!), για τον σχηματισμό του «24» και της αναγραφής του «Black Mamba».Υπάρχουν ακόμη μόλις 8 διαθέσιμα καπέλα από κασμίρι, με κίτρινα διαμάντια, που κοστίζει 24.008δολ! Ένα άλλο καπέλο έχει το «81», από τους 81π. του Κόμπι κόντρα στους Ράπτορς, το 2006, με τον αριθμό να έχει σχηματιστεί από διαμάντι Swarovski και να πωλείται στην τιμή των 248,24δολ..

Στο Λ.Α. είναι… έξαλλοι με τις τιμές στα συλλεκτικά προϊόντα για τον αρχηγό των «Λιμναίων», όμως ο Κόμπι ευελπιστεί πως στην Κίνα θα είναι… εκνευρισμένοι με τον ίδιο. Τουλάχιστον αυτό ζητά στην τελευταία διαφήμισή του για την εταιρεία Nike ο σούπερ-σταρ του ΝΒΑ, η οποία έκανε ντεμπούτο στην Ασιατική χώρα. Στο «σενάριό» του, το σποτ, που έχει τίτλο «Love Me, Hate Me» (=«Αγαπήστε με, μισήστε με»), υπάρχουν πλάνα από επισκέψεις του Μπράιαντ στην Κίνα και ό,τι λέει, μεταφράζετε στα κινέζικα με υπότιτλους. Ο Κόμπι ουσιαστικά ζητά από το κοινό (του)… «να με μισήσετε»! Εξηγώντας στο βίντεο ότι «με αγαπάτε. Με αγαπάτε γιατί είμαι ο Κόμπι. Διότι είμαι 5 φορές πρωταθλητής! Αλλά δεν θα έπρεπε… Θα έπρεπε να με μισείτε! Γιατί σας ανάγκασα σε προπόνηση στις 4 τα ξημερώματα. Διότι σας πίεσα όπως κανένας άλλος. Μισήστε με! Γιατί απαίτησα μεγαλοσύνη! Και η μεγαλοσύνη απαιτεί τα πάντα… Αγαπήστε με, όταν θα γίνετε καλύτεροι». Τον είχε.. προλάβει η Γιούτα και οι τιμές της με την απορία “Αγάπη ή Μίσος”!