Του Φώτη Δουκάκη
30/06/2011 (18:24)

Η Ευρωλίγκα δεν επιβραβεύει μόνο αυτούς που κερδίζουν τίτλους, αλλά και αυτούς που φέρνουν τον κόσμο κοντά στο άθλημα και βοηθάνε στην προώθηση της διοργάνωσης. Έτσι λοιπόν το πέμπτο ετήσιο βραβείο “Devotion Marketing”  θα διεκδικήσουν τρεις ομάδες, από όσες συμμετείχαν στην Ευρωλίγκα και στο Eurocup της περιόδου που ολοκληρώθηκε.

Οι υποψήφιες είναι οι Εστουντιάντες, Πρόκομ και Ολίμπια Λιουμπλιάνα. Οι Ισπανοί ανέπτυξαν σπουδαία στρατηγική προσεγγίζοντας τους νέους με εκδηλώσεις γύρω από το μπάσκετ, ενώ η Πρόκομ ανέπτυξε μία γερή βάση φιλάθλων και έβαλε την Ευρωλίγκα για τα καλά στην ζωή τους.

Η Ολίμπια Λιουμπλιάνα τέλος, είχε εντυπωσιακή προσέλευση κόσμου στην νεότευκτη Στόζιτσε Αρίνα, καθώς γέμιζε το 95% του γηπέδου, ήτοι έκοβε 11.900 εισιτήρια ανά αγώνα, την στιγμή που η χωρητικότητα ήταν 12.500

Ο νικητής θα ανακοινωθεί στις 7 Ιουλίου, ημερομηνία κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση των ομίλων και των προκριματικών.