Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι η εν ενεργεία πρωταθλήτρια Ευρώπης, τίτλος ο οποίος μπορεί να χαθεί ήδη από το Top-16, αν ηττηθεί από την Χίμκι στο «Palacio de los Deportes». Ένας «θρόνος» που σίγουρα δε θα χάσει βραχυπρόθεσμα, πάντως, είναι αυτός της κορυφής στην επιρροή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Η «Βασίλισσα» μάλιστα, μοιάζει να έχει ξεφύγει… έτη φωτός, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ομάδες, αφού σύμφωνα με τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε την 1η Μαρτίου, το σχετικό έγκυρο περιοδικό Digital Sports Media, μετρά περισσότερους από 16.5 εκατομμύρια ακολούθους στα social media, την ώρα που η δεύτερη Μπαρτσελόνα «αγγίζει» μόλις τα τρία εκατομμύρια. Μέσα στην πρώτη πεντάδα βρίσκεται ο Ολυμπιακός, με 554.280 ακολούθους, τις περισσότερες εκ των οποίων στο Facebook, ενώ ο Παναθηναϊκός κατατάσσεται έκτος με 463.404 ακολούθους, αντλώντας τη μεγαλύτερη δύναμή του στο διαδίκτυο, επίσης από το Facebook. 

Εξαιρετική δουλειά σε αυτό το κομμάτι έχει πραγματοποιήσει ο Ερυθρός Αστέρας, ο οποίος μετρά 530.850 ακολούθους στα social media και βρίσκεται στην πέμπτη θέση, ενώ δυο θέσεις μετά τους «πράσινους», η Παρτιζάν επιβεβαιώνει πως παραμένει μια δημοφιλέστατη ομάδα. Ελληνική παρουσία, πάντως, στους κορυφαίους 25 συλλόγους, έχουμε και τον ΠΑΟΚ με 79.520 ακολούθους στην 23η θέση, ενώ εντύπωση προκαλούν και οι 68.510 ακόλουθοι της Εστουδιάντες, η οποία έχει «αναρριχηθεί» στην 25η θέση.

Η Ρεάλ είναι αναμφισβήτητα η κορυφαία ομάδα σε Facebook και Instagram, με την Μπαρτσελόνα να κατέχει την πρωτιά στο Twitter. Το Google Plus, έχει ρωσική «απόχρωση» λόγω της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ενώ η Φενέρμπαχτσε μπορεί να είναι υπερήφανη για το γεγονός, ότι έχει εστιάσει επιτυχημένα σε Periscope και YouTube.

top-25-social-media