Έχει πλάκα (πάντα είχε) ο Τζόρντι Μπερτομέου. “Αγαπημένος μου“, από την πρώτη στιγμή που… βγήκαμε στον αέρα. Και από την πρώτη στιγμή που τον συνάντησα ένιωσα ότι είναι τόσο… αυθεντικός, όσο και το χαμόγελό του.

Διάβασα χθες -στο επίσημο δελτίο Τύπου- ότι υπάρχουν απούλητα εισιτήρια και δη στις… χαμηλές τιμές (αυτά, δηλαδή, που φεύγουν πρώτα). Από εμπειρία και… κοινή λογική υποστηρίζω ότι αν υπάρχουν (που υπάρχουν, για να το λένε) απούλητα των χαμηλών τιμών, τα ακριβά κι αν είναι αδιάθετα.

Αν δεν με απατά (που δεν με απατά) η μνήμη μου, η Ευρωλίγκα δεν ήταν που με… στόμφο ανακοίνωσε το “sold out“; Δεν έλεγαν οι επιτελείς του Μπερτομέου ότι “ξεπούλησαν“;

Πολλές φορές, πολλοί (ανάμεσά τους κι εμείς) κράζουν/ζουμε τον ΕΣΑΚΕ. Αν είχε κάνει κάτι ανάλογο η ελληνική λίγκα, θα έπεφταν… ντομάτες! Αλλά, οι παράγοντες στο ελληνικό μπάσκετ είναι πολύ πιο σοβαροί -και το εννοούμε- από τους Ισπανούς του Τζόρντι.

Να λέει πάλι καλά ο κ. Μπερτομέου που πήγε ο Ολυμπιακός στο φάιναλ φορ, γιατί διαφορετικά θα έδινε εισιτήρια με κάθε… delivery πίτσα στο Λονδίνο. Στις τρεις οικογενειακές κι ένα διπλό εισιτήριο δώρο.

Α, και μια μπύρα, γιατί οι Άγγλοι το τσούζουν λίγο