Στις τρεις κορυφαίες ομάδες της Ευρωλίγκας στο θέμα μάρκετινγκ συμπεριέλαβε η διοργανώτρια αρχή τον Ολυμπιακό. Ο νικητής θα ανακοινωθεί την Τετάρτη 3 Ιουλίου, μία ημέρα πριν από την κλήρωση των ομίλων για τη σεζόν 2013-2014. Η ελληνική ομάδα ήταν και πέρσι στους φιναλίστ της διοργάνωσης, σε μία διαδικασία κατά την οποία η Ευρωλίγκα επιλέγει 6 ομάδες (και από το Eurocup) κι οι ίδιοι οι σύλλογοι είναι αυτοί που ψηφίζουν.

Αν μη τι άλλο, οι πρωταθλητές Ευρώπης είναι γνωστό ότι από τότε που ανέλαβαν οι αδερφοί Αγγελόπουλοι έχουν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στο πως θα κάνουν πιο ελκυστικό το τμήμα μπάσκετ στον κόσμο του Ολυμπιακού μέσα από διάφορα προγράμματα και… “happenings”. Σκοπός τους είναι να έρθουν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας οικογένειες και παράλληλα το “brand name” του συλλόγου να δυναμώνει όλο και περισσότερο παγκοσμίως.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα νούμερα που δημοσίευσε η Ευρωλίγκα, οι “ερυθρόλευκοι” παρουσίασαν αύξηση στα εισιτήριά τους κατά 125%. Τέλος, οι άλλες δύο υποψήφιες για την καλύτερη ομάδα της χρονιάς σε θέματα μάρκετινγκ είναι οι Άλμπα Βερολίνου κι η Εφές Αναντόλου.