Πολλές φορές, λησμονούμε πως τα αθλητικά γεγονότα, μέσα στα οποία ασφαλώς τοποθετείται και το μπάσκετ, αποτελούν ευκαιρία για μία πραγματική γιορτή μεταξύ των φιλάθλων και των απόλυτων πρωταγωνιστών, των αθλητών. Την ώρα που στην Ελλάδα αναζητούμε τρόπους πάταξης του πολύπλοκου φαινομένου της βίας στους αθλητικούς χώρους, άλλες χώρες… δείχνουν το δρόμο και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση, αναφορικά με το γεγονός ότι ο αθλητισμός είναι πάνω απ’ όλα διασκέδαση.

Χαρακτηριστικό είναι το πρωτάθλημα της Ιαπωνίας, το οποίο ζει στους δικούς του, πλην όμως ξεχωριστούς και… αξιοπρόσεκτους ρυθμούς. Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από τη διαφημιστική καμπάνια που πραγματοποίησε ο βασικός χορηγός της λίγκας, η Turkish Airlines για τα play-offs της. Οι άνθρωποι της εταιρείας, μάλιστα, έχουν δηλώσει τον ενθουσιασμό τους για όσα βίωσαν στην ασιατική χώρα, και δη από τον εξαιρετικά εντυπωσιακό χωρό, τον Basukettoke. Κατά τους Τούρκους, αποτελεί τον ομορφότερο μπασκετικό χωρό.

Το πώς αντιμετωπίζουν οι Ιάπωνες τις συγκινήσεις που μπορεί να προσφέρει το συγκεκριμένο άθλημα, φαίνεται και από το διαφημιστικό βίντεο της ίδιας της λίγκας, για την έναρξη του πρωταθλήματος. Ένα promo βίντεο με κορυφαίες στιγμές, απίστευτες φάσεις και ένα κοινό… να ζει από το θέαμα που παρακολουθεί.