Είναι γνωστό πως οι επικεφαλής του ΝΒΑ κάνουν προσπάθειες, ώστε το προϊόν τους να φτάσει σε κάθε γωνιά του κόσμου. Πριν από λίγες ημέρες, πραγματοποίησαν μια πολύ σπουδαία συμφωνία με την εταιρεία Multi Screen Media India (τμήμα της Sony Pictures Entertainment), που κάνει το ινδικό αθλητικό κανάλι MSM αποκλειστικό συνεργάτη του ΝΒΑ για τη χώρα, με σκοπό να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους φιλάθλους.

Η ομάδα – στόχος (κατά τους μαρκετινίστες target group) είναι  ξεκάθαρα η νεολαία της χώρας. Το ΝΒΑ έχει, ήδη, δημιουργήσει κανάλι στο Youtube και σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά για τους κατοίκους της Ινδίας, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί και εκδηλώσεις στην ίδια τη χώρα, με σκοπό την όσο δυνατόν μεγαλύτερη επαφή των νέων με το άθλημα.

Χαρακτηριστικό είναι πως τα δύο μέλη της συμφωνίας, ΝΒΑ και MSM, ανακοίνωσαν τη δημιουργία διαφόρων μπασκετικών event σε ανοιχτά γήπεδα, στα οποία θα μπορεί να συμμετέχει όποιος επιθυμεί

Όπως είναι λογικό, οι Αμερικανοί έχουν φροντίσει να προμηθεύουν το κοινό της Ινδίας με τα αυθεντικά προϊόντα της Λίγκας, έτσι ώστε όποιος επιθυμεί την αγορά μιας επίσημης φανέλας  ή όποιου άλλου αξεσουάρ, να έχει την άμεση δυνατότητα να την πραγματοποιήσει, με τα καταστήματα που τα παρέχουν να ανέρχονται σε πάνω από 1.000 σε όλη τη χώρα!     

Τα έσοδα και τα οφέλη, λοιπόν, για το ΝΒΑ αναμένονται πολλά και είναι εύλογο αφού -όπως αυτοαποκαλούνται και μάλλον όχι άδικα- είναι το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη.