Εκτός από μία εκ των κορυφαίων ομάδων όλων των εποχών στο ΝΒΑ, και μάλλον κορυφαία της τελευταίας 15ετίας, οι Σαν Αντόνιο Σπερς φροντίζουν να βρίσκονται μεταξύ των καλύτερων και στο κομμάτι του μάρκετινγκ. Με έξυπνες κινήσεις, η διοίκηση του συλλόγου προσπαθεί, με τη βοήθεια των παικτών και… του άφθονου χιούμορ που διαθέτουν, να στηρίξει την τοπική οικονομία.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα, είναι η εδρεύουσα στο Σαν Αντόνιο «αλυσίδα» καταστημάτων σούπερ μάρκετ H-E-B, της οποίας τα προϊόντα διαφήμισαν οι πιο διάσημοι παίκτες του Γκρεγκ Πόποβιτς, με το ένα βίντεο να είναι πιο έξυπνο και ξεκαρδιστικό μετά το άλλο. Στο πρώτο, ο Τιμ Ντάνκαν… αμφισβητεί το μάθημα μαγειρικής που παραδίδει στους συμπαίκτες του ο Τόνι Πάρκερ, «πλασάροντας» ταυτόχρονα ένα από τα προϊόντα του καταστήματος, τα γενικώς περίφημα Jalapenos.

Στο δεύτερο διαφημιστικό, έχοντας μία βάρκα στην κατοχή τους, οι παίκτες προσπαθούν να δώσουν το κατάλληλο όνομα. Ιδέες, όπως το «Tim-Tanic» από τον Ντάνκαν ή το «La-Shark-Us» του Όλντριτζ, κάνουν σίγουρα το κοινό να ευθυμήσει με τις «εμπνεύσεις» των εν λόγω παικτών, πριν τους υπενθυμίσει ο Πάρκερ ότι δεν χρειάζεται να «κυνηγήσουν» την τροφή τους μέσω του ψαρέματος, αλλά μπορούν πολύ πιο εύκολα να απολαύσουν τις θαλασσινές γεύσεις που προσφέρει η H-E-B.

Για να μην αναφερθούμε στο ότι κατά τους ίδιους η H-E-B είναι… καλύτερη και από ένα κογιότ, την προσπάθειά τους να αποτρέψουν από τον Μανού Τζινόμπιλι να χτίσει μία «οικία» για κοτόπουλα, ή ακόμη τα ξεχωριστά δώρα προς τον Όλντριτζ.

Κι όλα αυτά, μην αποχωριζόμενοι ποτέ την φανέλα της ομάδας τους…