Στο Γκόλντεν Στέιτ διαθέτει τον «θρόνο» του, αλλά δεν έχει πρόβλημα αν έχει κι έναν… δάσκαλο στο πλευρό του, τη νέα σεζόν. Ο πρωταθλητής με τους Ουόριορς και MVP της περασμένης σεζόν, Στεφ Κάρι, πάντως, μπορεί να απολαμβάνει πλέον μία «καρέκλα» και στην εταιρεία Under Armour, με την οποία συνεργάζεται για την προώθηση των προϊόντων της. Ο σταρ των πρωταθλητών έδωσε απρόσμενα το παρών στην «Ημέρα Επενδυτών» της UA, το βράδυ της Τετάρτης (16/9,), όμως αυτή δεν ήταν η μοναδική έκπληξη που έκρυβε για τους ανθρώπους της. Ο Αμερικανός γκαρντ έβγαλε από την τσέπη του το υπογεγραμμένο συμβόλαιο που θα τον κρατήσει στην Under Armour ως το 2024 και αν και δεν ανακοινώθηκαν επισήμως οι οικονομικοί όροι της επέκτασης της συνεργασίας, «διέρρευσε» πως θα λάβει κι ένα μικρό ποσοστό (μικρο)ιδιοκτησίας στο συμβούλιό της!

Ο Άνταμ Πικ, αντιπρόεδρος της UA -η οποία πρόσφατα παρουσίασε και το νέο διαφημιστικό σποτ της με τον Κάρι- τόνισε πως «ο Στεφ είναι ένα ταλέντο που παρουσιάζεται μία φορά σε κάθε γενιά και έχει μεγάλη επιρροή στο άθλημα του μπάσκετμπολ! Η αφοσίωσή του στην προπόνηση και η αυταπάρνηση που δείχνει πως δεν είναι εγωιστής, τον καθιστούν τέλειο συνεργάτη μας ώστε να αναπτυχθούμε παγκοσμίως. Είμαστε περήφανοι που ο Στεφ θα παραμείνει μαζί μας». Ο ίδιος ο ηγέτης των Ουόριορς επισήμανε ότι «η Under Armour είναι σαν οικογένεια για μένα από την πρώτη μέρα. Στα δύο πρώτα χρόνια της συμφωνίας μας πετύχαμε τόσα πολλά μαζί και ανυπομονώ να συνεχίσουμε». Η UA κατάφερε να «κλέψει» το 2013 τον Κάρι, αφού η Nike απέτυχε να ισοφαρίσει την προσφορά των 4εκατ.δολ. ετησίως και ο MVP έγινε το κεντρικό πρόσωπο της εκστρατείας της πρώτης.

Ο Κάρι βρέθηκε φέτος και στις Φιλιππίνες για την προώθηση των παπουτσιών του, ενώ το 2ο υπόδημα με την υπογραφή του θα κυκλοφορήσει στις Η.Π.Α. στις 24 Οκτωβρίου, 3 μέρες πριν την πρεμιέρα της κανονικής περιόδου του ΝΒΑ. Με τον γκαρντ του Γκόλντεν Στέιτ στις αφίσες της, η Under Armour κατόρθωσε να αυξήσει τα έσοδά της, αφού το περασμένο τρίμηνο εμφάνιση αύξηση… 40%, με κέρδη 153εκατ.!!! Λίγο μετά την ανανέωση της συνεργασίας με τον Κάρι, ο ιδρυτής της UA, Κέβιν Πλανκ, ανακοίνωσε πως ο τομέας των παπουτσιών είχε το 14% των πωλήσεων ύψους 3δισ.δολ., για το 2014, ενώ τόνισε την πρόβλεψή του ότι στα αναμενόμενα κέρδη 7,5δισ. το 2017, τα υποδήματα θα προσφέρουν το 22%! Παράλληλα, η Under Armour ανακοίνωσε πως κατοχύρωσε τα δικαιώματα για τα παρωνύμια «Slay Your Next Giant», «Baby-Faced Assassin», «The League’s Most Unguardable Player», και «Charged By Belief», με το τελευταίο να είναι το σλόγκαν για το 1ο παπούτσι του Κάρι.