Μέσα σε μόλις δύο ημέρες, κατάφερε να γίνει και πάλι το πιο πιο συζητημένο όνομα, ύστερα από δύο περίπου εβδομάδες, στις οποίες αναγκάστηκε να βρεθεί εκτός αγωνιστικής δράσης. Ο Στεφ Κάρι ξεκίνησε με την επική εμφάνιση κόντρα στους Πόρτλαντ Τρέιλ Μπλέιζερς, ενώ λίγες ώρες αργότερα θα ανακηρρυσόταν για δεύτερη φορά σε Πολυτιμότερο Παίκτη για τη σεζόν στο ΝΒΑ, και μάλιστα με ομοφωνία. Ο Τρέισι ΜακΓκρέιντι, μάλλον δε συγκινήθηκε από άλλον έναν εξαιρετικό λόγο και έριξε τη δική του «μπηχτή» εναντίον του κορυφαίου «Πολεμιστή», αλλά η Under Armour έχει διαφορετική άποψη.

Η εταιρεία, που έχει γίνει πια «συνώνυμη» του ηγέτη των Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς, αφού την έχει βοηθήσει καθοριστικά στο να «εκτοξεύσει» τα έσοδά της, προχώρησε σε ένα «βήμα», το οποίο περίμεναν αρκετοί φαν του Κάρι. Συγκεκριμένα, συμφώνησε με την 2K Sports, προκειμένου να αυξηθούν οι ικανότητές του στο ηλεκτρονικό παιχνίδι «NBA 2K16», ως μια κίνηση αποθέωσης για τον ίδιο και τα ουκ ολίγα κατορθώματά του, στα τελευταία δύο χρόνια. Πολύ περισσότερο, η προσοχή θα επικεντρωθεί στο να βελτιωθούν οι ικανότητές του στο σουτ, ώστε ο Κάρι να γίνει ο καλύτερος σουτέρ στην ιστορία του παιχνιδιού. Κάθε χρήστης του παιχνιδιού, όμως, θα έχει δικαίωμα μόλις 30 ωρών μπροστά του.

curry-ua-2k

«Ο καταναλωτής σε αυτό το διάστημα, έχει μια τρομερή όρεξη για υλικό σχετικό με το μπάσκετ, αλλά οι πηγές είναι ατελείωτες», τονίζει ο Χάρι Ρόμαν, συνεπικεφαλής στρατηγικού σχεδιασμού της Droga 5’s, προσθέτοντας στα λόγια του τα εξής: «Οι φανατικοί οπαδοί του μπάσκετ, δεν χρησιμοποιούν το παιχνίδι μόνο για διασκέδαση, αλλά και προπόνηση στη στρατηγική, να μπορούν να χειριστούν οι ίδιοι τα playbooks, να αλλάζουν τις τακτικές και να μπορούν να τις εφαρμόζουν στο παρκέ. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό τρόπο για το πώς είναι για τον κόσμο, να έχεις ικανότητες μεγαλύτερες από αυτές που συναντάς στη ζωή, όπως έχει κάνει ο Κάρι, επαναστατώντας στον χώρο του μπάσκετ».

curry-ekfrasi-2k

Ο… πραγματικός Κάρι, λοιπόν, εκτός από το μπάσκετ, έρχεται να κάνει τη δική του «εισβολή» και στον «φανταστικό» κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, αντανακλώντας ουσιαστικά τον γλαφυρό τίτλο του βιβλίου του Marc Prensky, «Μάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι»…