Εδώ και ένα χρόνο ο «θρύλος» των Λος Άντζελες Λέικερς, Κόμπε Μπράιαντ έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση, αλλά από τι φαίνεται δεν του λείπει και τόσο το μπάσκετ, με τον 38χρονο πρώην μπασκεμπολίστα να έχει στρέψει το ενδιαφέρον του αλλού. O Κόμπε αποτελεί επενδυτής στην εταιρία αθλητικών ποτών, «Bodyarmor» η οποία πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα μια νέα διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση.

Πέρα από τις χρηματοδοτήσεις ο Μπράιαντ είναι ο δημιουργός και αφηγητής της συγκεκριμένης διαφήμισης η οποία έχει το slogun «Η εμμονή είναι φυσική», το οποίο αποτελεί έμπνευση του Κόμπε. Επίσης ασχολείται με το κομμάτι του Marketing και φυσικά γνωρίζει αρκετά πάνω στο συγκεκριμένο τομέα, καθώς έχει συνεργαστεί ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν με την εταιρία «Nike» για διαφημιστικούς λόγους.

Δείτε την διαφήμιση στην οποία συμμετέχουν διάσημοι αθλητές εκ των οποίων και οι Τζέιμς Χάρντεν, Κλέι Τόμπσον και Κρίσταπς Πορζίνγκις:

Ο σκοπός της διαφήμισης σύμφωνα με τον Κόμπε:

«Είναι ένα πράγμα που πρέπει να εμπνεύσει του αθλητές να θέλουν να είναι σπουδαίοι και όπως βλέπετε αρκετά brands  επιδιώκουν το ίδιο. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε αντ’ αυτού είναι να εμπνεύσουμε την πρόκληση. Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ της έμπνευσης και της πρόκλησης». Για να προσθέσει ότι:« Ζούμε σε μια εποχή όπου τα παιδιά περιβάλλονται από στιγμιαία ευχαρίστηση,αλλά στον αθλητισμό δεν είναι έτσι»…