Η διατροφή, η άσκηση και η υγιής ζωή, αποτελούν τα τελευταία χρόνια έναν τομέα, πάνω στον οποίο επενδύουν όλο και περισσότερες εταιρείες, είτε ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό κομμάτι είτε με αντίστοιχα παραπλήσια, καθώς το καταναλωτικό κοινό έχει τη δυνατότητα και επιθυμεί να ακολουθεί συμβουλές πια από αθλητές, που αποτελούν παράδειγμα για την πλειονότητά του. Το ΝΒΑ και η Under Armour, στο πλαίσιο αυτό, ένωσαν τις δυνάμεις τους για ένα προϊόν πρωτοποριακό, που θα συνδέει την εφαρμογή εφαρμογή υγείας του κορυφαίου πρωταθλήματος (Fitness App) με τη συνδεδεμένη πλατφόρμα υγείας της ολοένα ακμάζουσας εταιρείας αθλητικών ειδών.

Οι δύο πλευρές, θέλησαν ουσιαστικά να προσφέρουν στους φίλους του ΝΒΑ μια μοναδική εμπειρία, ανάμεσα σε χιλιάδες Fitness Apps που έχουν πια στη διάθεσή τους να διαλέξουν. Το NBA Fit App, αποτελεί προέκταση του προγράμματος υγείας και ευεξίας που έχει δημιουργήσει η λίγκα, με τη «σφραγίδα» της UA Record από από την Under Armour Collected Fitness. Σε βασικό επίπεδο, συνδέει την πλατφόρμα της τελευταίας με την προσφορά που έχει ήδη κάνει το ΝΒΑ σε επίπεδο υγείας και άθλησης, όπως βίντεο από προπόνησεις και συμβουλές από τους «αστέρες» του, μαζί με τις πρωταγωνίστριες του WNBA, έχοντας φυσικά την «υπογραφή» προπονητών φυσικής κατάστασης και ενδυνάμωσης.

curry-nba-ua-fit-app-2

«Το NBA-Fit είναι η δική μας ετήσια πλατφόρμα υγείας και ευεξίας, που ενθαρρύνει τους οπαδούς σε τρία πράγματα: να είναι ενεργοί, να τρώνε υγιεινά και να παίζουν μαζί. Προσπαθούμε να βρίσκουμε διακώς νέους τρόπους να περάσουμε αυτό το μήνυμα, μέσα από τα προγράμματά μας, γεγονότα ή προϊόντα και αυτό που μόλις κάναμε, ήταν ένα βήμα προς την εξέλιξη που επιθυμούσαμε», τόνισε ο πρώτος αντιπρόεδρος κοινωνικής ευθύνης του ΝΒΑ, Τοντ Τζέικομπσον και συνέχισε λέγοντας τα εξής: «Το να χρησιμοποιήσουμε τη δυναμική της παρουσίας μας στην τεχνολογία και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, μαζί με ένα συνεργάτη που έχει δημιουργήσει αυτό το τρομερό διαδικτυακό οικοσύστημα υγείας, ήταν το επόμενο βήμα για να δημιουργήσουμε ένα διαδραστικό και κοινωνικό τρόπο, ώστε περισσότερα άτομα να είναι ενεργά».

Οι εκπλήξεις δεν έχουν σταματήσει εδώ για τους φίλους του ΝΒΑ, καθώς η εν λόγω εφαρμογή θα τους θέτει διάφορες… προκλήσεις, όπως αυτή των Τελικών του πρωταθλήματος. Το «The Finals 2016 Challenge», έχει ως σκοπό να ενθαρρύνει τους χρήστες να παίζουν μπάσκετ καθημερινά, τουλάχιστον μέχρι τις 19 Ιουνίου και το τέλος των Τελικών. Σε κάθε 30λεπτο διαθέσιμο, οι φαν θα προσπαθούν να φτάσουν ή να ξεπεράσουν το μέγιστο αριθμό τριπόντων που έχει σημειωθεί σε έναν μόνο τελικό (16) και στο τέλος αυτής της πρόκλησης, ένας νικητής θα επιλεγεί τυχαία, για να κερδίσει δύο εισιτήρια για το φετινό Draft.

Ασφαλώς, μιλώντας για τρίποντα, το «εξώφυλλο» αυτής της εφαρμογής, δε θα μπορούσε παρά να είναι μια επίδειξη ball handling από τον βασικό πρωταγωνιστή της «επέλασης» της Under Armour στα αθλητικά είδη, Στεφ Κάρι.

Η ίδια η UA, πάντως, όπως υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος του παγκοσμίου μάρκετινγκ, Πίτερ Μάρεϊ, έχει ως άμεση προτεραιότητά της, τον τομέα της υγείας και της ευεξίας, ενώ δε θα μπορούσε παρά να εξάρει αυτή την καινούργια εφαρμογή. «Είναι η μοναδική εφαρμογή υγείας, που δείχνει προπονήσεων και συμβουλές από τους αστέρες του ΝΒΑ, μαζί με τους προπονητές φυσικής κατάστασης και ενδυνάμωσης. Η Under Armour, επίσης, προσφέρει υλικό σχετικά με την υγεία, την ευεξία και τη δραστηριοποίηση, εμπεριέχοντας υλικό με τον Στεφ Κάρι», είπε αρχικά ο κύριος Μάρεϊ, για να συμπληρώσει ως εξής: «Πιστεύουμε ότι η προσπάθεια αυτή θα γίνει και από άλλα αθλήματα και είναι μια ευκαιρία για τις λίγκες και τις ομάδες να κερδίσουν οπαδούς με έναν τρόπο που θα έχει νόημα, μέσα από τη συμμετοχή και τις προκλήσεις».

curry-nba-ua-fit-app-3

Η επένδυση της Under Armour στον χώρο αυτό, φαίνεται και από το 1 δισεκατομμύριο ευρώ που έχει ξοδέψει, αποκτώντας εταιρείες με εφαρμογές παρακολούθησης δραστηριοτήτων και δίαιτας, από την πλευρά των χρηστών τους, δημιουργώντας τη μεγαλύτερη ψηφιακή κοινωνία υγείας και ευεξίας, με περισσότερα από 170 εκατομμύρια μέλη, μέσα από εφαρμογές, όπως η UA Record, η MapMyFitness, η Endomondo, and η MyFitnessPal.

Το σίγουρο για την ίδια, όπως και το ΝΒΑ, είναι ότι ξέρουν να πρωτοπορούν!