Η ταχύτατη εξάπλωση της Jordan Brand της Nike συνεχίζεται, καθώς η εταιρεία καταφέρνει να απλώσει τα «δίχτυα» της ακόμη και στο κολλεγιακό πρωτάθλημα. Τελευταίο σπουδαίο παράδειγμα, είναι η συμφωνία με το Michigan, με το football του Πανεπιστημίου να φορά τα προϊόντα της Jordan και να παρουσιάζει πρόσφατα τις νέες του φανέλες. 

Η παρουσίαση των εμφανίσεων, μάλιστα, συνέπεσε με την «πρεμιέρα» των Instagram Stories. Πρόκειται για μία νέα υπηρεσία του διάσημου Μέσου Κοινωνικής Δικτύωσης, στο οποίο μπορεί κάποιος να αναρτήσει φωτογραφίες ή βίντεο, τα οποία θα εξαφανιστούν σε 24 ώρες, όπως στο Snapchat. Και η Jordan, δεν έχασε την ευκαιρία να κάνει ακόμη μία επίδειξη της δύναμης που έχει στα social media, πραγματοποιώντας αντίστοιχη δημοσίευση.

Το βίντεο ενός λεπτού που δημιούργησε, μέσα σε οκτώ ώρες είχε φτάσει τις 200.000 θεάσεις, ενώ στη λήξη του χρόνου είχε φτάσει τις 800.000, αριθμός ενδεικτικός των ακολούθων της εταιρείας. «Η απόφαση για το δικό μας Instagram Story έγινε τη μέρα που ξεκίνησε αυτή η υπηρεσία, όταν διασφαλίσαμε ότι θα έχει ευρεία απήχηση. Όταν σχεδιάζαμε τις δικές μας ιστορίες, καταλάβαμε ότι ταίριαζε με τη δική μας ημερήσια προσέγγιση», τόνισε ο παγκόσμιος διευθυντής ψηφιακού υλικού της Jordan Brand, Νταν Χάρντισον.

Κάπως έτσι, η εταιρεία βρήκε την ευκαιρία να μεγαλώσει το «οπλοστάσιο» προσέλκυσης των θαυμαστών της, οι οποίοι βέβαια έχουν φτάσει ήδη στον αριθμό των 8.6 εκατομμυρίων στο Instagram, καθιστώντας το ως τη μεγαλύτερη κοινωνική «πλατφόρμα» της, ενώ είναι δεδομένο πως ξεπερνά κάθε ομάδα του ΝΒΑ και αρκετούς παίκτες του. Μόνο η ίδια η διοργανώτρια αρχή της ξεπερνά με 17.6 εκατομμύρια ακολούθους, με τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και τον Στεφ Κάρι να είναι από τους ελάχιστους παίκτες… υπεράνω πρωταθλήματος.

 

Est. 1989. This is #JordanBreakfastClub; link in bio.

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Jordan (@jumpman23) στις Αύγ 7, 2016, 10:05πμ PDT

Οι αριθμοί αυτοί, έχουν να κάνουν ασφαλώς με μία εξαιρετική προσέγγιση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, που έχει πραγματοποιήσει το ΝΒΑ, έχοντας φέρει το μπάσκετ στη δεύτερη θέση των ακολουθούμενων αθλημάτων στο Instagram. «Το ΝΒΑ έχει “αγκαλιάσει” το διαδίκτυο, με έναν τρόπο που ελάχιστες λίγκες έχουν εφαρμόσει. Οι παίκτες έχουν υψηλή παρουσία στην πλατφόρμα και αποτελούν από μόνοι τους, ολόκληρες μιντιακές παρουσίες», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Laundry Service & Cycle, Τζέισον Στέιν.

Με την ετικέτα @Jumpman23, η Jordan έχει καταφέρει να συμβάλει αποφασιστικά σε αυτό το κομμάτι, δημοσιεύοντας είτε στιγμές των παικτών του ΝΒΑ σε προπόνηση είτε ακόμη και φωτογραφίες μίας ομάδας. Σημαντική απήχηση, έχουν ακόμη και δημοσιεύσεις, όπως το «πακετάρισμα» και το «ξεπακετάρισμα» μίας βαλίτσας με προϊόντα της εταιρείας… για μία απλή εκδρομή. Δεν είναι τυχαίος, άλλωστε, ο τρομερός αριθμός των 272.000 θεάσεων κατά μέσο όρο σε βίντεο της Jordan τον Ιούνιο του 2016, όπως αναφέρει το Tutular Labs.

 

All eyes on. #UNITE

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Jordan (@jumpman23) στις Ιούλ 18, 2016, 11:33πμ PDT

 

Count ’em. @JimmyButler is always in the gym in the Jordan #UltraFly, available now on Jordan.com.

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Jordan (@jumpman23) στις Ιούλ 16, 2016, 7:24πμ PDT

«Το να δημιουργούμε συναρπαστικά βίντεο και φωτογραφίες, αυθεντικές προς την κοινότητά μας, είναι ο στόχος μας. Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι προσφέρουμε κάτι που αξίζει και πως δεν είμαστε παρόντες, απλώς για να είμαστε παρόντες. Το Instagram Stories είναι ιδανικό για ζωντανά γεγονότα και παρουσιάσεις των προϊόντων μας, εξαρτάται όμως από τους καταναλωτές μας, ώστε να φέρνουμε τις ιστορίες μας στις δικές τους απαιτήσεις», είπε ο Χάρντισον.

 

Road trip. Team Jordan is heading south for the summer. #WEAREJORDAN

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Jordan (@jumpman23) στις Αύγ 3, 2016, 4:09μμ PDT

Κάτι τέτοιο βέβαια, επιτυγχάνεται με απόλυτη επιτυχία, όπως δείχνουν οι αριθμοί που έχουν κάνει την Jordan Brand… υπεράνω ομάδων και παικτών!