Η “τρέλα του Μαρτίου” ανήκει στο παρελθόν, όπως άλλωστε και το Final-4 του NCAA, που βρήκε νικητές και πρωταθλητές του παίκτες του Mike Krzyzewski με το πανεπιστήμιο του Duke. Ωστόσο αυτό που προκαλεί ενδιαφέρον είναι ποιοί παίκτες, προπονητές και φυσικά ποιές ομάδες ήταν οι κερδισμένες και αύξησαν τη δημοφιλία τους στα socail media μετά το τέλος του March Madness.

H πλατφόρμα Engagor καταμέτρησε τις δημοφιλέστερες στα social media ομάδες του στο διάστημα 24 Μαρτίου- 7 Απριλίου με τη λίστα να έχει ως εξής:

1. Wisconsin 109, 624
2. University Of Kentucky 77, 662
3. Mishigan State University 22, 100
4. University Of North Carolina 20, 308
5. Duke 17, 704
6. Wichita State University 13, 298
7. University Of Arizona 19, 929
8. University Of Notre Dame 10, 128
9. Gonzaga University 8, 766
10. University Of Louisville 8, 417

Δείτε παρακάτω και άλλες λίστες στατιστικών όπως αυτά καταμετρήθηκαν από την Engagor:

EngagorMarchMadness2015Infographic