Η Under Amour είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 1996 και φέτος γιορτάζει 20 χρόνια ζωής. Τα τελευταία 10 χρόνια, επίσης, ασχολείται με το εμπόριο υποδημάτων, κάτι που λογικά σημαίνει, πως δε θα μπορούσε να είναι τόσο δημοφιλής όσο εταιρείες με περισσότερα χρόνια παρουσίας στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο του αθλητισμού, όπως η Nike ή η Adidas. Πολύ περισσότερο δε, στον χώρο του μπάσκετ, όπου η πρώτη είναι κυρίαρχη. Η συμφωνία με τον Στεφ Κάρι, όμως, έμελλε να αλλάξει τα δεδομένα της.

Ο «αστέρας» των Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς και συνιδιοκτήτης της UA, έχει βοηθήσει καταλυτικά στην απόκτηση της σημερινής της φήμης με προοκτικές περαιτέρω εξάπλωσης στον παγκόσμιο αθλητισμό, αποτελώντας το «σήμα κατατεθέν» της, μιας και είναι παράλληλα το πιο «καυτό» όνομα που διαθέτει, ξεπερνώντας μέχρι και τον «θρύλο» του αμερικανικού ποδοσφαίρου, Τομ Μπρέιντι. Το νεανικό και… ανθρώπινο στυλ του, ήταν εκείνο που δεν έπεισε την Nike να τον θέσει στην «πρώτη γραμμή» των πελατών της, αλλά μπόρεσε να στηρίξει την προσπάθεια δυναμικής εισόδου της Under Armour στον χώρο του μπάσκετ.

Μαζί με το γεγονός αυτό, ο πολυτιμότερος παίκτης του κορυφαίου πρωταθλήματος μπάσκετ, είναι ο βασικός παράγοντας, χάρη στον οποίο η εταιρεία μετρά έσοδα ύψους ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο του 2016. Τα 264 εκατομμύρια μάλιστα, προέρχονται από πωλήσεις παπουτσιών, με τις σειρές του Κάρι ασφαλώς να έχουν υψηλή ζήτηση και την αύξηση των πωλήσεων να έχει φτάσει σε ποσοστό 64%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Ο κόσμος… θέλει Κάρι και η UA είναι η εταιρεία που μπορεί να του δώσει μια «δόση» από τον κορυφαίο «Πολεμιστή».

Η συμφωνία αυτή βέβαια, έχει αντίστοιχη επιρροή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπου στο κομμάτι του ΝΒΑ, πάλι η Nike έχει τα πρωτεία, με κάτι παραπάνω από 173 εκατομμύρια ακολούθους σε Facebook, Twitter και Instagram. Η Adidas ακολουθεί με περίπου 51.5 εκατομμύρια ακολούθους, ενώ η UA μετρά περίπου 26.5 εκατομμύρια ακολούθους. Η τελευταία, όμως, είναι η εταιρεία με τη μεγαλύτερη ανταπόκριση από το κοινό στις τελευταίες 90 ημέρες, με σχεδόν 2.3 εκατομμύρια νέους ακολούθους. Η Adidas έχει σχεδόν 1.2 εκατομμύρια νέους ακολούθους, με την Nike να μην φτάνει καν στο ένα εκατομμύριο.

etaireies-athlitikes-social-media

Ο Στεφ Κάρι ασφαλώς, είναι με διαφορά το κορυφαίο όνομα σε προσκόμιση νέων ακολούθων. Μπορεί ο Ντέιμιαν Λίλαρντ να έχει δημοσιεύσει περίπου 120 posts στις τελευταίες 90 ημέρες (πάνω από ένα την ημέρα), αλλά ο Κάρι με μόλις 13, έχει καταφέρει στο ίδιο διάστημα να κερδίσει κάτι παραπάνω από 2.2 εκατομμύρια νέους ακολούθους. Τον ακολουθούν βέβαια, τρεις παίκτες από την ίδια εταιρεία, με τους Μάντιει, Βάσκες και Μπέιζμορ να μετρούν μαζί 34 δημοσιεύσεις, κάτι που δείχνει από την πλευρά της UA, ότι παρά το γεγονός πως ο Κάρι είναι το βασικό της «όπλο», δεν έχει μονόπλευρη εστίαση, αναφορικά με τους παίκτες που τη διαφημίζουν. Ο Λίλαρντ πάντως, δεν έχει καταφέρει στις τελευταίες 90 ημέρες να κερδίσει ακόμη ένα εκατομμύριο ακολούθους, ενώ παίκτες όπως ο Κέβιν Ντουράντ και ο ΛεΜπρόν Τζέιμς έχουν μείνει αρκετά πίσω. Αίσθηση προκαλεί η παρουσία του Τζέρεμι Λιν στην κορυφαία πεντάδα, με σχεδόν 33.000 νέους ακολούθους.

paiktes-social-medi-nba

Μέσα από μια «απόρριψη» από την πλευρά της Nike, η «μοίρα» ενός ανταγωνιστή της έμελλε να αλλάξει. H Under Amour δε σταματά την επέλασή της, με τον Στεφ Κάρι «σημαιοφόρο»…